معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین گفت: این جمعیت، بهمن ماه امسال با اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم و روستاها به چهار هزار نفر خدمات رسانی کرد.
کد خبر: ۷۱۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 21 February 2019

اعزام کاروان سلامت هلال احمر استان قزوین به مناطق محروم

به گزارش تابناک قزوين؛ داود ارجینی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین افزود: رسالت حوزه داوطلبان ایجاد حلقه اتصال بین توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان است و در این راستا طی یک ماه گذشته با هماهنگی تیم های درمانی از جمله پزشکان عمومی و متخصص، پیراپزشکان و داوطلبان، در 17 روستای محروم خدمات رسانی ارایه شد.اعزام کاروان سلامت هلال احمر استان قزوین به مناطق محروم

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح کاروان سلامت با مشارکت 23 پزشک ، 12 پیراپزشک و داوطلبان و کارکنان هلال احمر استان به چهار هزار نفر خدمات متنوع درمانی، تحویل داروی رایگان و بسه های معیشتی و فرهنگی ارائه شد.

ارجینی ادامه داد: در اجرای برنامه های محرومیت زدایی همچنین یکی از داوطلبان این جمعیت به نام دکتر هرندی یک دستگاه پرتابل با تجهیزات کامل یونیت دندانپزشکی در اختیار جمعیت قرار داد.

اعزام کاروان سلامت هلال احمر استان قزوین به مناطق محروم

 معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین افزود: ارایه خدمات داوطلبی در قالب برنامه های محرومیت زدایی در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار داشته و این برنامه ها از طریق تامین منابع زیستی مناطق محروم و انجام خدمات فرهنگی و بهداشتی اجرا می شود.

 

ارجینی افزود: جمعیت هلال احمر برای ارایه خدمات بیشتر خود به شهروندان در پی افزایش مشارکت های مردمی از طریق توسعه خانه ها و پایگاه های داوطلبی است.

 

اعزام کاروان سلامت هلال احمر استان قزوین به مناطق محروم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار