به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا
قزوین – ایرنا – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال بازرسی های سازمان افزایش یافته است و در این راستا در دی و بهمن ماه 2 هزار و 500 پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
کد خبر: ۷۱۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 19 February 2019

2500 پرونده تخلف صنفی در قزوین به تعزیرات حکومتی ارسال شد 

علی پرزحمت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تخلفات در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، صادر نکردن فاکتور، درج نکردن قیمت و قاچاق کالا شناسایی شده است.
پرزحمت اضافه کرد: بازرسان رسمی و افتخاری استان قزوین کار نظارت بر بازار را به صورت مستمر در طول سال برعهده دارند اما در ایام خاص مانند تعطیلات نوروز و ... نظارت های بیشتری بر بازار اعمال خواهد شد.
وی اضافه کرد:60 بازرس رسمی و 60 بازرس افتخاری کار نظارت و پایش بازار را برعهده دارند و خود مردم نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موارد را به سامانه 124 گزارش دهند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به تاثیر تشدید طرح نظارت بر بازار گفت: خوشبختانه با حضور ملموس بازرسان سازمان در بازار و معرفی پرونده های تخلفات صنفی به تعزیرات حکومتی شاهد کاهش میزان این تخلفات در پایان سال خواهیم بود.
وی اظهار داشت: هدف از رصد بازار نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و جلوگیری از تخلفات صنفی است که توسط گشت های مشترک سازمان صنعت، تعزیرات حکومتی، نیروهای انتظامی و گزارش های مردمی صورت می گیرد.
پرزحمت اضافه کرد:سازمان صنعت،معدن و تجارت علاوه بر رصد و پایش بازار برای کنترل قیمت ها نمایشگاه حراج و فروش فوق العاده اصناف را با نظارت ستاد تنظیم بازار استان در ایام پایانی سال برگزار خواهد کرد که نقش موثری در تامین مایحتاج مردم و کنترل قیمت ها ایفا می کند.
این مسئول گفت:در کنار این نظارت ها برنامه ریزی های لازم از طریق ستاد تنظیم بازار استان صورت گرفته است و نگرانی خاصی برای تامین کالاهای اساسی مردم از قبیل گوشت، مرغ،برنج و ... در بازار وجود ندارد.
قزوین 16 اتحادیه و 32 هزار واحد صنفی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار