معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان قزوين از برگزاري اولین دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات نوروز 98 در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات کوهین خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 18 February 2019

برگزاری دوره بازآموزی طرح ملي امداد و نجات نوروزی در قزوين

به گزارش تابناک قزوین،حكمت اله هاشمي،معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان قزوين عنوان کرد:  با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و شروع مسافرت های نوروزی، اولین دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات کوهین با حضور 170 نفر از نجاتگران استان آغاز شد.
وي با بیان اینکه دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی به مدت چهار روز برگزار می شود، افزود: این دوره بازآموزي در ٢ دوره از 28 بهمن لغايت 1 اسفند و با حضور ٤٠٠ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان برگزار خواهد شد.
هاشمی ادامه داد: در روز اول اين دوره، مباحثی از جمله آشنایی با خودروی نجات و تجهیزات آن، آشنایی با خودروی آمبولانس و تجهیزات آن، مدیریت صحنه، رهاسازی و تثبیت خودرو و در روز دوم تثبیت پزشکی، مدیریت راه هوایی، آتل بندی و CPR مرور خواهند شد.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان قزوين در پايان اظهار داشت: هدف از برگزاري اين دوره، افزایش آمادگی و بالا بردن توان عملیاتی نجاتگران و همچنین کاهش تلفات جاده ای و شتاب دهی در خدمت رساني به حادثه دیدگان است.

برگزاری دوره بازآموزی طرح ملي امداد و نجات نوروزی در قزوين

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار