معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان قزوین گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از دو میلیون و ۲۶۸ هزار تن کالا به ارزش ۳ میلیون دلار به کشور ازبکستان صادر شده است که در مقایسه با سال قبل که ۱.۵ میلیون دلار بود شاهد افزایش بودیم.
کد خبر: ۷۱۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ 17 February 2019

صادرات استان قزوین به ازبکستان به ۳ میلیون دلار رسید

به گزارش تابناک قزوین، علی اکبر کبیری، معاون بازرگانی سازمان صمت استان قزوین در جلسه بررسی ظرفیت های صادراتی به کشور ازبکستان که روز یکشنبه در سازمان صنعت قزوین برگزار شد اظهارداشت: علیرغم همه مشکلات ایجاد شده از سوی دشمنان با برنامه ریزی انجام شده و مشارکت همه جانبه بخش خصوصی شاهد افزایش صادرات غیر نفتی هستیم.

کبیری تصریح کرد: در ۹ ماهه امسال بیش از دو میلیون و ۲۶۸ هزار تن کالا به ارزش ۳ میلیون دلار به کشور ازبکستان صادر شده است که در مقایسه با سال قبل از آن که ۸۳۹ هزار تن به ارزش ۱.۵ میلیون دلار شاهد افزایش بودیم.

 

وی اظهار کرد: کالاهای صادراتی از نظر وزنی ۲۹۴ درصد و ارزش ریالی ۱۹۳ درصد رشد داشته است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان قزوین یادآورشد: کالاهای صادر شده به ازبکستان شامل مواد شیمیایی، رزین، مواد پتروشیمی، سرامیک، مواد شوینده است.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان قزوین عنوان کرد: در استان قزوین ۲۳۳ صادرکننده فعال داریم که به ۷۲ کشور جهان محصولات خود را صادر می کنند و با تجربه ارزشمندی که برخی تجار در قزوین دارند می توانیم صادرات خود را بیشتر کنیم.

کبیری در پایان گفت: با همه فشارهای دشمنان خوشبختانه در استان تجار و بازرگانان موفق و توانمندی داریم که قادرند با استفاده از ظرفیت های ایجاد شده همچنان در عرصه صادرات موفق عمل کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار