سه دره از هفت دره سافاری پارک قزوین در بوستان ملی باراجین با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 14 February 2019

سه دره از سافاری پارک قزوین افتتاح شد

به گزارش تابناک قزوین، در مراسمی با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استاندار قزوین، نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، شهردار قزوین، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر  و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سه دره از هفت دره سافاری پارک قزوین در بوستان باراجین افتتاح شد.

این طرح به نام هفت دره در بوستان ملی باراجین اجرا می شود که سه دره آن شامل گوزنها، قوچ و میش، کل و بز است توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور افتتاح شد.

 

سه دره از سافاری پارک قزوین افتتاح شد

 

علی صفری شهردار قزوین در این مراسم گفت: پروژه هفت دره شامل زیستگاه و دره های ببر، پرندگان شکاری، کل و قوچ، شیرها، گرازها، مارال، باغ پروانه و باغ کاکتوس و مجموعه کروکودیل ها است. که سه دره امروز آماده افتتاح شده و چهار دره در هفته شوراها به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

شهردار قزوین افزود: بوستان ملی باراحین در ۱۴۰۰ هکتار وسعت اجرا شده و از بوستانهای بی نظیر طبیعی در کشور است که با احداث سافاری پارک به یکی از مناطق گردشگری کشور تبدیل خواهد شد.

صفری یادآور شد: برای افتتاح سه دره پارک سافاری ۱۰ میلیارد تومان توسط شهرداری قزوین هزینه شده است.

سه دره از سافاری پارک قزوین افتتاح شد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار