معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 13 February 2019

دستگیری معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین محمد قاسمی، دادستان مرکز استان قزوین در این خصوص گفت: براساس گزارش واصله از سوی مراجع نظارتی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی از سوی دادسرای قزوین تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شد.

قاسمی افزود: بررسی اسناد مالی و اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حاکی از آن است که اموال و وجوهی که باید در امورات اداری و برنامه‌های فرهنگی هزینه می‌شده توسط متهم این پرونده، با حساب‌های واسطه‌ای برداشت و تصاحب شده است.

دادستان مرکز استان قزوین تصریح کرد: اتهامات مطرح شده در این پرونده؛ اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است که متهم دیروز دستگیر شده و  پرونده در دادسرای قزوین در حال بررسی و رسیدگی است.

وی عنوان کرد: ما به مردم این اطمینان را خواهیم داد که دستگاه قضایی با هیچ شخص و مقامی عهد اخوت نبسته است و همانند گذشته با کسانی که مرتکب جرمی شوند فارغ از هر پست، مقام و جایگاهی که دارند، برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: دستگاه های نظارتی و بخصوص مراجع نظارتی درون سازمان‌ها باید نظارت خود را تشدید کنند تا شاهد این گونه تخلفات از سوی برخی مدیران نباشیم و در این راستا دستگاه قضایی آمادگی دریافت گزارشات مردمی را نیز دارد و در صورت مشاهده تخلفات از سوی سازمان ها موارد را به دستگاه قضایی و دستگاه های نظارتی اطلاع دهند.

قاسمی در پایان گفت: کلیه اخبار مربوط به روند رسیدگی به این پرونده و سایر پرونده‌ها در زمان مناسب توسط روابط عمومی دادگستری قزوین به اطلاع مردم و اصحاب رسانه خواهد رسید و مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اهمیت ندهند.  

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
ای جان چه چهره معصومی داره ... این داداش ول کنید کار دشمن فرضی است اون بگیرید خب ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار