تاکنون 470 تن پرتقال در سردخانه های استان برای تامین میوه عید نوروز ذخیره سازی شده است و کار ذخیره سازی سیب با رسیدن به میزان سهمیه تعیین شده برای نوروز در سردخانه‌های استان به پایان رسیده است.
کد خبر: ۷۱۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 12 February 2019

470 تن پرتقال در سردخانه های قزوین برای نوروز ذخیره سازی شد

به گزارش تابناک قزوین، رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: کار ذخیره سازی سیب به میزان سهمیه تعیین شده برای عید نوروز در سردخانه های استان به پایان رسیده و ذخیره سازی پرتقال در سردخانه های استان همچنان تا رسیدن به میزان سهمیه تعیین شده ادامه خواهد داشت.

محمود محمودی، کیفیت این میوه ها را خوب و بالا دانست و گفت: سیب های خریداری شده از نوع دماوند بوده و پرتقال نیز از 2 نوع شمال (تامسون) و جنوب (والنسیایی) تهیه شده است و همگی دارای کیفیت مناسب هستند.


وی تصریح کرد: میوه های ذخیره سازی شده در سردخانه ها از 25 اسفندماه سال جاری تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده در غرفه هایی که بزودی مکان آنها تعیین و اعلام می شود، با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه خواهند شد.: هدف از توزیع این میوه ها کنترل قیمت ها و کمک به تنظیم بازار کالاهای اساسی است.
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در ادامه افزود: نزدیک به 2 هزار تن میوه (سیب و پرتقال) با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی در ایام نوروز 98 در استان قزوین توزیع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار