نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر کردند.
کد خبر: ۷۱۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 12 February 2019

تقدیر نماینده ولی فقیه واستاندار قزوین از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش تابناک قزوین، آیت الله عبد الکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و عبدالمحمد زاهدای، استاندار قزوین با پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی هدانا لهذا و ما کنّا لنهتدی لولا أن هدانا الله

خدای متعال را سپاسگزاریم که در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مرد و زن و پیر و جوان و نوجوان و خردسال استان همچون دیگر نقاط کشور با حضور معنادار خود و لبیک به دعوت امام المسلمین حماسه‌ ای جاودان خلق کردند که در کتاب تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.

پیام این حضور برای دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی یأس و ناامیدی و سرخوردگی بود، دوستان انقلاب اسلامی هم در داخل کشور و اقصی نقاط جهان امید به آینده روشن و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم را از این حرکت مردمی برداشت خواهند کرد.

ضمن تشکر از یکایک مردم شریف استان که این حماسه را آفریدند و تمام خدمتگزاران انقلاب که در برگزاری راهپیمایی و تأمین نظم و امنیت آن تلاش کردند، از خدای متعال ظهور امام عصر (عج) و اتصال انقلاب اسلامی به حکومت جهانی موعود را خواستاریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار