استاندار قزوین گفت: حرکت تبلیغی شما جوانان در استفاده از دوچرخه در شهر قزوین کار ارزشمندی است که باید تداوم یابد تا همه مردم و ما مدیران هم استفاده از دوچرخه به عنوان یک ارزش و کار فرهنگی استقبال کنیم.
کد خبر: ۷۱۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 05 February 2019

دوچرخه سواران قزوینی پیام چهل‌سالگی انقلاب را به استاندار تقدیم کردند

به گزارش تابناک قزوین، ۹ دوچرخه سوار حامل پیام چهل سالگی انقلاب اسلامی امروز سه شنبه با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین دیدار کردند.

این عمل به ابتکار سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قزوین انجام شد که در آن در یک حرکت ابتکاری و سمبلیک، تعدادی از دوچرخه‌سواران با حضور در ۲۰ دستگاه اجرایی و دیدار با مدیران کل پیام چهل سالگی انقلاب را به آنها تقدیم کرده و فرهنگ دوچرخه سواری را نیز تبلیغ می کنند.

عبدالمحمد زاهدی در دیداری که با دوچرخه سواران حامل این پیام داشت گفت: امروز انقلاب اسلامی پس از ۴ دهه تحمل سختی و فشارهایی که از سوی دشمنان وارد شده توانسته به بلوغ در عرصه های مختلف برسد و با استعانت از خداوند و هدایت رهبری وارد دهه پنجم شود.دوچرخه سواران قزوینی پیام چهل‌سالگی انقلاب را به استاندار تقدیم کردند

استاندار قزوین افزود: با بصیرت و ایستادگی مردم و هدایت رهبری امروز دشمنان با همه تلاش هایی که کردند تا نگذارند جشن چهل سالگی انقلاب برگزار شود خوشبختانه با اقتدار این جشنها برگزار شده و بار دیگر دشمن را تحقیر و نا امید کرده ایم.

وی عنوان کرد: خونهای زیادی ریخته شده تا انقلاب بماند و ما هم وظیفه داریم به هر شکلی یاد و نام شهدا را زنده نگهداریم تا آیندگان نیز با این ارزشها و دستاوردهای آشنا شوند و فراموش نکنند برای انقلاب چه سختی و هزینه ای شده است.

دوچرخه سواران قزوینی پیام چهل‌سالگی انقلاب را به استاندار تقدیم کردند

 

استاندار ضمن تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در استان گفت: خوشبختانه شهر قزوین شرایط خوبی برای دوچرخه سواری دارد و رویکرد شهردار و شورا نیز در این زمینه مثبت است و باید کمک کنیم تا مردم به جای استفاده از خودروی شخصی که هم آلوده کننده و هم هزینه بر است برای سلامت خود از دوچرخه استفاده کنند.

زاهدی از حرکت سمبلیک سفیران دوچرخه سوار تشکر کرد و گفت: حرکت تبلیغی شما جوانان در استفاده از دوچرخه در شهر قزوین کار ارزشمندی است که باید تداوم یابد تا همه مردم و ما مدیران هم استفاده از دوچرخه به عنوان یک ارزش و کار فرهنگی استقبال کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار