افتتاح پروژه‌های شهرستان البرز توسط استاندار امروز دوشنبه به مناسبت چهل سالگی انقلاب صورت گرفت
کد خبر: ۷۱۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 04 February 2019

افتتاح پروژه‌های شهرستان البرز به مناسبت 40 سالگی انقلاب

به گزارش تابناک قزوین، افتتاح پروژه‌های شهرستان البرز توسط استاندار امروز دوشنبه انجام گرفت که طی سفر استاندار به این شهرستان، ابتدا غبار روبی گلزار شهدای محمدیه و سپس افتتاح کلینیک ویژه تخصصی_فوق تخصصی و مرکز خدمات جامع سلامت شماره2 محمدیه، آتش نشانی واحد پیریوسفیان، اختتامیه جشنواره روستا زندگی، دپارتمان برق و ابزار دقیق فنی حرفه‌ای و در نهایت مراسم اهداء 40 سری جهیزیه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صورت گرفت.

علیرضا مهرعلیان، مدیر شبکه بهداشت شهرستان البرز در مراسم افتتاح کلینیک شماره2 محمدیه گفت: کلینیک ویژه تخصصی_فوق تخصصی و مرکز خدمات جامع سلامت شماره2 محمدیه با اعتبار 35 میلیارد ریال و مساحت زمین 1650 متر مربع و 1666 متر مربع مساحت بنا دارد.

دکتر مهرعلیان افزود: در این مرکز پزشک، دندانپزشک، ماما، کارشناس بهداشت حرفه‌ای، روان، تغذیه و سایر همکاران مشغول به ارائه خدمات به شهروندان هستند.

استاندار قزوین گفت: توجه به فعالیت های فرهنگی در روستاها موجب شناسایی استعدادهای ناشناخته می شود.

 

زاهدی، در مراسم اختتامیه جشنواره« روستا زندگی » در روستای پیر یوسفیان گفت: انقلاب اسلامی بدون شک مردمی ترین انقلاب تاریخ است و همین مردم بودند که در همه‌ی عرصه‌ها این انقلاب را نه تنها بر رژیم پهلوی که بر نظام شاهنشاهی به پیروزی رساندند.

استاندار قزوین تصریح کرد: یقینا توسعه‌ی اقتصادی بدون توسعه اجتماعی و سیاسی امکان پذیر نیست و امروز در پایین ترین سطوح هم با همکاری شورا و دهیاری‌ها تصمیم‌گیری صورت میگیرد و هر تصمیم دارای سلسله مراتب مویرگی تا کوچکترین واحد تقسیمات کشوریست و همه مردم در اداره‌ی کشور مشارکت دارندکه این تصمیم گیری و تصمیم سازی مهم‌ترین و تاثیرگذارترین آثار و برکات انقلاب اسلامی است.

 

وی عنوان کرد: حفظ کرامت انسان از اهداف متعالی اسلام و انقلاب است در سلسله مراتب تعریف شده در مدیریت کشور می توان گفت کرامت انسانی محقق شده و تصمیم گیری شما در شوراها، دهیاری ها و مجلس بیانگر تقش اساسی شما در کشور است.

زاهدی افزود: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و چراکه دین هم درواقع بخشی از فرهنگ است و همین رویکرد فرهنگی علت مخالفت های داخلی و خارجی با انقلاب بود و چون فرهنگ مرز نمی شناسد و با تاثیری که بر اذهان می گذارد باعث تغییر در همه‌ی جوامع می‌شود همین علت تلاش دشمنان در زمینه‌ی ناکارآمد نشان دادن نظام و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است و اظهار کنند که دین و فرهنگ مشکل گشا نیست.

استاندار قزوین تصریح کرد: دشمنان همواره در تلاش بودند که به انقلاب ضربه بزنند و جمهوری اسلامی در واقع از اردیبهشت 58 تحریم است یعنی 40 سال تحریم، در گذشته که با ترور و جنگ و امروز از لحاظ اقتصادی می خواهند به مردم فشار بیاورند.

 

وی افزود: باید به مردم اطمینان دهیم با همه مشکلات اقتصادی با برنامه ریزی ارزاق عمومی را تامین کرده ایم و نمی گذاریم مردم نگران شوند ما چهل سال است با تحریم و فشار اشنا هستیم و با ایستادگی از این شرایط عبور می کنیم   منکر مشکلات نمیشویم ولی تمام تلاش خود را برای مقابله به‌کار میگریم و همراه مردم از سد مشکلات میگذریم.

وی در پایان با تقدیر و تشویق از برگزاری جشنواره های فرهنگی در روستاها و نقش موثر آنها تاکید کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در روستاها با تقویت فضای نشاط و شادابی در روستاها موجب شکوفایی  استعدادها کمک کرده و زمینه ارتقای جایگاه هنر در روستاها نیز منجر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار