پیام این همایش آن است که آموزش و پرورش برای داشتن دانش آموزانی موفق در آینده باید دست از شیوه های سنتی آموزش بر پایه حفظیات،برداشته و دست به ابتکاراتی در جهت مهارت آموزی بزند.
کد خبر: ۷۱۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 03 February 2019

همایش کودکان پیش دبستانی ، سفیران هویت ملی ایران اسلامی

به گزارش تابناک قزوین همایش کودکان پیش دبستانی، سفیران هویت ملی ایران اسلامی با حضور خانم دکترفضلی مدیرکل دفتر پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با همکاری معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین در محل سالن کوثر در حال برگزاری است.

مدیرکل دفتر پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از غرفه های نمایشگاهی این همایش که با موضوع آداب و رسوم و سنت های ایرانی_اسلامی برپا شده است، بازدید نمودند.

خيرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این همایش گفت: ایران امروز یکی از امن ترین کشورهای جهان است و این امنیت، عزت و کرامت را مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم.

وی افزود: آنچه موجب شد تا انقلاب اسلامی به عنوان یک دستاورد بزرگ به ثمر نشیند احیای هویت ملی و ایرانی و اسلامی بود و با احیای این هویت بود که هم نظام طاغوت به نظام مردم سالار تبدیل شد و هم ملت ها برای رهایی از ظلم و ستم حرکت و خیزش کردند.

رحمانی  گفت: اگر در صدر اسلام پیامبر اکرم (ص) فضایی ایجاد کرد که معجونی از انسان ها جامعه مدنی تشکیل دادند، امام نیز بر مبنای اخلاق، ایمان و احیای هویت ایرانی مسلمان، غبار از آینه جوانمردی و ظلم ستیزی زدود و این انقلاب را شکل داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیام این همایش آن است که آموزش و پرورش برای داشتن دانش آموزانی موفق در آینده باید دست از شیوه های سنتی آموزش بر پایه حفظیات،برداشته و دست به ابتکاراتی در جهت مهارت آموزی بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار