مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: سقوط یک کوهنورد خانم از کوه دوبرادران، متاسفانه منجر به فوت وی شد.
کد خبر: ۷۰۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 25 January 2019

به گزارش تابناک قم، علیرضا جعفری با اشاره به سقوط یک کارگر 32 ساله در شکوهیه داخل مخزن 12 متری اظهار کرد: پس از اعلام این حادثه به مرکز 125 سازمان آتش‌نشانی به سرعت نیروهای عملیاتی متخصص از ایستگاه دو و هفت قم به محل حادثه برای امدادرسانی به مصدوم و نجات وی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیم نجات با حضور به موقع در محل حادثه فرد سقوط کرده را با تلاش و رعایت نکات ایمنی از داخل مخزن خارج کردند تصریح کرد: پس از خروج مصدوم، وی بوسیله بسکت از ارتفاع به سطح زمین انتقال و تحویل عوامل اورژانس شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم همچنین به حادثه سقوط یک کوهنورد از یکی از کوه‌های اطراف قم خاطرنشان کرد: اعزام نیروهای عملیاتی از ایستگاه 6 و 24 شهر پس از اعلام این حادثه به سرعت صورت گرفت.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه اذعان کرد: در این حادثه سقوط یک کوهنورد خانم از کوه دوبرادران، متاسفانه منجر به فوت وی شده بود که فرد توسط عوامل عملیاتی ایستگاه 6 و 24 از دامنه کوه به پایین منتقل شده و تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار