رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: برای اینکه امنیت غذایی حفظ شود، باید کشاورزی ستنی به کشاورزی تجاری تبدیل شود.
کد خبر: ۷۰۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 14 January 2019

 ÙØ¹Ø§Ù„یت های کشاورزی باید اقتصادی شود

به گزارش تابناک قزوین، فاطمه خمسه روز دوشنبه در آیین تجلیل از تولید کنندگان برتر شهرستان بوئین زهرا و آوج که با حضور حجت السلام رضوانی امام جمعه بوئین زهرا، بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس برگزارشد، بیان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و  دولت طی چند سال گذشته در حوزه تولید محصولات استراتژیک به خود کفایی رسیده ایم.

خمسه افزود: افزایش میزان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ، رابطه مستقیم با استقلال کشور دارد.

خمسه با اشاره به دستاوردهای جهاد کشاورزی اظهار کرد: سرمایه گذاری برای انتقال آب به مزارع طی چند سال گذشته تا به حال صورت گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: بیشترین سرمایه گذاری برای اجرای سیستم های نوین آبیاری اجرا شده است که الحمدالله مزایای ان را بهبود و مدیریت منابع آبی خواهیم دید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یکی از اولویت های اصلی  جهاد کشاورزی را توسعه سامانه های نوین آبیاری دانست وگفت  الحمدالله از چند سال گذشته  اقدامات خوبی برای اجرای این طرح ها اجرا شده است.

خمسه اذعان کرد: خوشبختانه نگاه مسئولین با توجه به شرایط موجود، نگاه مثبتی به بخش کشاورزی است.

وی یادآور شد: موفقیت های بخش کشاورزی به دلیل بالا رفتن  شاخص های اقتصادی استان و کشور  است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد : در این شرایط سختی که وجود دارد تمام کشاورزان برای تولید محصولات  کشاورزی و امنیت غدایی تلاش می کنند و نمونه هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار