نماینده مجلس:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: پرستاری به لحاظ مواجهه با بیماران و همدردی با آنان همواره خستگی های روحی و جسمی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۷۰۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 12 January 2019

پرستاری؛ شغلی سخت و طاقت فرسا 

به گزارش تابناک قزوین، سیده حمیده زرآبادی اظهار داشت: همه ما باید قدردان پرستاران باشیم و ضمن مقدس شمردن حرفه آنان، از این انسان های فداکار و پرعاطفه تشکر کنیم.
وی افزود: پرستاران با مشقت فراوان، تعهد کاری و اخلاقی از بیماران در مراحل دشوار مواظبت و حمایت می‌کنند و تا زمان بهبودی بیمار در کنار او هستند.
زرآبادی با بیان اینکه سلامت جزو مسایل مهم زندگی به شمار می رود، عنوان کرد: مجموعه‌ پزشکی، پرستاری و دستگاه‌های سلامت و درمان تامین کننده سلامت به عنوان یک نعمت بزرگ الهی در جامعه هستند و باید زحمات کشیده شده در این راه را گرامی داشت.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره  به چالش های روحی و روانی پرستاران در حین انجام وظیفه، تصریح کرد: همدردی پرستاران در قبال دردمندی بیماران گرچه صواب اخروی دارد، اما بسیار فرساینده و سنگین است تا جایی که مسئولان را ملزم می کند تا به این قشر زحمتکش توجه ویژه ای داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به مصادف شدن روز پرستار در نظام جمهوری اسلامی با ولادت حضرت زینب کبری‌ (س) و همزمانی این 2 مناسبت بسیار پرمعنا بوده و به ما یادآوری می کند آن حضرت که نمونه برجسته تاریخی در بین زنان عالم به شمار رفته و همواره از برادران و رزمندگان اسلام پرستاری به عمل می آورد باید چراغ راه، الگو و سرمشق زندگی پرستاران ما نیز باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار