در نخستین نشست مجمع خیرین استان قزوین، اعضای هیئت رئیسه این مجمع انتخاب شدند.
کد خبر: ۷۰۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 12 January 2019

 

 

 اولین نشست مجمع خیرین قزوین برگزار شد

به گزارش تابناک قزوین؛ این نشست به استناد ماده 23 اساسنامه مجمع خیرین کشور و به همت جمعیت هلال احمر استان قزوین، در سالن جلسات مدیرعامل این جمعیت برگزار شد و  مواد اساسنامه و حدود اختیارات هیئت مدیره و بازرسین مورد بررسی اعضاء قرار گرفت و نیز در این جلسه رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس و خزانه دار این مجمع انتخاب شدند.

 

در ابتدا داود ارجینی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین توضیحاتی در مورد اساسنامه و شرح وضایف اعضاء دادند و اظهار داشتند: براساس تفاهم نامه جمعیت هلال احمر و مجمع خیرین کشور باید مجامع خیرین استانها تشکیل شوند که به استناد این تفاهم نامه  مجمع خیرین استان قزوین پنجمین استانی است که در 15 آذر  ماه سال جاری و با حضور خیرین علاقه مند به فعالیتهای خیرخواهانه تشکیل گردید.

 

وی افزود: اعضای هیئت مدیره  این مجمع تعداد 7 نفر به ترتیب حسن آصفی، آیت الله محمدی تاکندی، محمد علیخانی، علی فرخزاد، محمدرضا شعبانپور، آتوسا بیات و صیاد رحمانی به عنوان اعضاء اصلی و احد چگینی و محسن صادقی به عنوان بازرسین هیئت مدیره انتخاب شدند.

 

آیت الله محمدی تاکندی یکی از اعضای هیئت مدیره در ادامه جلسه عنوان کرد: در اکثر روایات توجه به دیگران ، دستگیری از نیازمندان و حتی افراد سالخورده ، کودکان و افراد نیازمند تأکید شده است تا توشه ای برای آینده و آخرت داشته باشیم.

 

وی افزود: خداوند به ما توفیق خدمت در این کار خیرخواهانه را داده است و با تشکیل این مجمع خیرین با عنوان زیبای کارهای خیر و عام المنفعه در کنار هم دست افراد نیازمند را بگیریم تا مردم را به زندگی و آینده امیدوار نماییم.

 

دکتر حسن آصفی نیز ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور اعضاء و تشکیل این جلسه بیان کرد: مجمع خیرین تشکیل شد که بتوانیم خدمت کنیم و همه اعضاء این مجمع سابقه حضور در کارهای خیر و نوعدوستانه را دارند و انشالله هم افزایی بوجود بیاید که خدمات خوبی ارائه بدهیم و خیرین استان را گرد هم آوریم.

 

قابل ذکر است در پایان حسن آصفی رئیس هیئت مدیره، آتوسا بیات نایب رئیس و صیاد رحمانی خزانه دار به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند و مقرر شد اسامی افرادی که شایستگی و توانمندی لازم را داشته باشند شناسایی شوند و در جلسه بعدی با نظر اعضای هیئت مدیره نسبت به انتخاب قطعی مدیر عامل اقدام شود.

برچسب ها: خیرین ، هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار