سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: 40 آتش نشان در مراسم 9 دی ماه (روز بصیرت) تامین کننده ایمنی شرکت کنندگان این مراسم را برعهده خواهند داشت.
کد خبر: ۶۹۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ 29 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ سید جلال ملکی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراسم 9 دی روز بصیرت همزمان در سراسر کشور از ساعت 10 صبح در میدان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد و از ساعات های قبل از این مراسم 40 آتش نشان به همراه مدیران عملیاتی سازمان آتش نشانی تامین کننده ایمنی مراسم را بر عهده دارند.
وی افزود: آتش نشانان با استفاده از 10 دستگاه خودرو منبع دار و همچنین 3 دستگاه موتورسیکلت در خیابان های دماوند و انقلاب اسلامی مستقر خواهند شد.
ملکی ادامه داد: چندین تیم 2 نفره آتش نشانی نیز به همراه خاموش کننده های دستی در بین جمعیت حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این مراسم نیز غرفه نمایشگاهی خدمات فرهنگی و اجتماعی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برپا خواهد شد که در این نمایشگاه محصولات نمایشگاهی آتش نشانان در معرض عموم گذاشته خواهد شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شرکت کنندگان در این مراسم خواست که همچون گذشته با نیروهای آتش نشان همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای مراتب را به سامانه 125 اطلاع دهند.
مراسم بزرگداشت 9 دی‌ماه در تهران، همزمان با دیگر شهرستان‌ها، ساعت 10 صبح فردا (یک‌شنبه) در میدان امام حسین (ع) با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار سلامی، جانشین محترم فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار