رئیس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین آخرین نرخ میوه وسبزی در بازار قزوین را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۹۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 19 December 2018

 حبیب صادقی پور رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین  با اشاره به آخرین نرخ میوه و تره بار در قزوین اظهار کرد: سیب پائیزه کیلویی ۶۰۰۰تا۹۰۰۰ تومان و انار کیلویی  ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰تومان در بازار قزوین عرضه می‌شود.

وی افزود: انگور کیلویی ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان و هندوانه کیلویی ۲۵۰۰تا۳۰۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین بیان کرد: گوجه تازه در بازار قزوین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده وگوجه انبار شده کیلویی  ۳۰۰۰تومان و خیار هم با قیمت ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به افزایش قیمت گلابی در بازار قزوین گفت: امروز گلابی کیلویی ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد و خرمالو شمال کیلویی ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان و خرمالو کیلویی ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان عرضه می‌گردد.

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین، گفت: لیموشیرین کیلویی ۲۵۰۰تا۳۵۰۰ تومان و لیمو ترش کیلویی ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان و همچنین فلفل دلمه کیلویی۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی بیان کرد: پرتقال در بازار قزوین کیلویی ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و پیاز کلیویی ۲۵۰۰تومان و سیب زمینی کیلویی ۲۵۰۰تومان است.

صادقی پور اضافه کرد: کدو با قیمت ۵۰۰۰ تومان و بادمجان هم کیلویی  ۵۰۰۰تومان و هویج کیلویی ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است.

وی گفت: سبزیجات در بازار قزوین ۴۰۰۰ تومان عرضه می‌شود و همچنین کاهو کیلویی ۳۰۰۰تا ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین افزود: نارنگی کیلویی ۴۰۰۰تا ۶۰۰۰تومان و سبزی آشی کیلویی ۴۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌گردد.

وی افزود: موز در بازار قزوین کیلویی ۱۲۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد که این میوه صاداراتی به خاطر افزایش نرخ دلار، گران است.

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین گفت: ذرت مکزیکی کیلویی ۴۰۰۰ و ذرت معمولی کیلویی ۴۰۰۰تومان و سیر خشک کیلویی ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

صادقی پوراضافه کرد: فلفل کیلویی ۴۰۰۰تا ۶۰۰۰ تومان و لبو کیلویی ۳۵۰۰تا ۵۰۰۰تومان و کیوی کیلویی ۸۰۰۰تا ۹۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌گردد.

وی ادامه داد: آناناس کیلویی ۲۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تومان و به کیلویی ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین افزود: گل کلم کیلویی ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و همچنین برگ کلم  کیلویی۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

رییس اتحادیه میوه فروشان استان در پایان خاطرنشان کرد: قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار میوه و تره بار است و فروشگاه‌های خارج از این حوزه و یا در خیابان‌ها نرخ‌های متفاوتی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار