دبیر انجمن اسلامی پزشکان استان قزوین:
دبیر انجمن اسلامی پزشکان استان قزوین گفت: ایجاد هر گونه اختلاف و تنش بین مدیران سرآغاز افت سطح خدمات‌رسانی به مردم است و باعث تزریق روحیه ناامیدی به آن‌ها می‌شود.
کد خبر: ۶۹۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ 19 December 2018

کاهش خدمت رسانی به مردم نتیجه اختلاف بین مدیران است

فاطمه محمدبیگی دبیر انجمن اسلامی پزشکان استان قزوین عنوان کرد: ایجاد هر گونه اختلاف و تنش بین مدیران سرآغاز افت سطح خدمات‌رسانی به مردم اسست وباغث تزریق روحیه ناامیدی به آنها می شود.

 وی با بیان اینکه مدارا کردن با آحاد جامعه باید سرلوحه کار مسؤولان باشد، افزود: مدیران  برای خدمت‌گذاری به مردم  روی کار آمدند اما  وقتی اختلاف بین آنها حاکم می‌شود، اساس فعالیت‌های آنها تحت شعاع قرار می‌گیرد.  

دبیر انجمن پزشکان استان قزوین گفت:  هنر اقناع کردن یکدیگرباید در سطح مدیریتی، آن قدر بالا باشد تا مردم بویی از اختلافات و ناراحتی‌های مدیران نبرند و با آرامش  به زندگی خود در جامعه ادامه دهند.  

این مسؤول تاکیدکرد: اکنون در دوران تحریم به سر می‌بریم،  اما مذاکرات برجام و فعالیت‌های دیپلماسی در سطح وزارت خارجه برای دور زدن تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است.

محمدبیگی بیان کرد: مقام معظم رهبری دید گاه خوبی نسبت به مذاکرات نداشتند و اکنون هم مشخص شده دل بستن به غربی‌ها نمی‌تواند مشکلات را حل کند به همین دلیل باید بر توان داخلی خود تکه کنیم که این توان به دست مدیران سپرده شده است.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اضافه کرد: این مدیران هستند که از میزان توان داخل کشور اطلاع دارند و لذا باید عزم خود را جزم کنند  تا با تلاش مضاعف بتوانند آثار تحریم‌ها را از بین ببرند.

وی بیان کرد: امروز مردم سختی‌هایی در معیشت به واسطه‌ی گران‌فروشی‌، کمبود برخی منابع و  بیشتر به دلیل مدیریت‌های ضعیف تحمل می‌کنند.

محمد بیگی در ادامه سخنانش گفت : برای کمرنگ کردن سختی‌های مردم نیازمند مدیران جهادی، پرتلاش، انقلابی، متخصص و متعهد هستیم .

دبیر انجمن پزشکان استان قزوین ابراز کرد: مردم وقتی تلاش مدیران را ببینند سختی‌ها را تحمل می‌کنند، ناامید نمی‌شوند، امیدوارانه به آینده چشم می‌دوزند و به فعالیت خود ادامه می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار