رئیس پارک علم و فناوری قزوین گفت: طی سال جاری 15 هزار دانش‌آموز از دهکده علمی پارک علم و فناوری استان و دستاورد‌های پژوهشی و تحقیقاتی آن بازدید کردند و در سال جاری هدف گذاری ما به 30 هزار بازدید دانش‌ آموزی ارتقا یافته است.
کد خبر: ۶۹۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 18 December 2018

 

 بازدید 15 هزار دانش آموز ازپارک علم وفناوری قزوین

به گزارش تابناک قزوین ،یوسف گرجی مهلبانی روز سه شنبه گفت: طی سال جاری 15 هزار دانش‌آموز از دهکده علمی پارک علم و فناوری استان و دستاورد‌های پژوهشی و تحقیقاتی آن بازدید کردند، این اقدام در راستای آشنا سازی دانش آموزان با محیط های کسب و کار، مراکز رشد، پارک علم و فناوری، نوآوری و خلاقیت، محیط های کاری و مفاهیم حوزه کسب و کار، صورت می گیرد.

گرجی عنوان کرد: از برنامه های دیگر دانش آموزان در این بازدیدها انجام برخی از آزمایش های دانش آموزان و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای محصولات پارک و شرکت های دانش بنیان است.

 


رئیس پارک علم و فناوری قزوین خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری استان قزوین از اسفند سال 90 با 30 هکتار مساحت به عنوان یک زیرمجموعه از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری فعالیت خود را آغاز کرد و هدف اصلی آن افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقای فرهنگ نوآوری و رقابت سازنده میان شرکتهای حاضر در پارک و موسسه ‌های متکی بر علم و دانش است. 

سال گذشته نیز 15 هزار دانش‌آموز از دهکده علمی پارک علم و فناوری استان بازدید کردند و در سال جاری هدف گذاری ما به 30 هزار بازدید دانش‌ آموزی ارتقا یافته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار