گزارش اختصاصی تابناک به مناسبت روز جهانی کوهستان
صبح امروز ، در اقدامی ارزشمند ، برخی دستگاه های استان با هماهنگی باشگاه قدویس ، ضمن پاکسازی منطقه کوهستانی "خهکلون" اقدام به کاشت نهال بلوط نمودند.
کد خبر: ۶۹۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ 14 December 2018
صبح امروز ، در اقدامی ارزشمند ، برخی دستگاه های استان با هماهنگی باشگاه قدویس ، ضمن پاکسازی منطقه کوهستانی "خهکلون" اقدام به کاشت نهال بلوط نمودند.
رئیس هیئت کوهنوری استان در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : به منظور گرامیداشت روز جهانی کوهستان برخی دستگاه های دولتی با هماهنگی باشگاه قدویس منطقه تفریحی خهکلون را از زباله پاکسازی کردند.
کرامت امیری افزود : در این برنامه ، ادارات گردشگری و میراث فرهنگی ، محیط زیست ، برنامه و بودجه و سازمان صدا و سیما و تشکل های طبیعت دوست استان حضور داشتند.
 
روز کوهستان و پاکسازی
 
امیری با اشاره به طبیعت زیبای منطقه "خهکلون" گفت : این منطقه به علت نزدیکی به شهر یاسوج در همه فصول سال شاهد حضور گسترده مردمی است که متاسفانه شاهد برجای ماندن زیاد زباله گردشگران طبیعت است بنابر این سعی کردیم امروز با انجام این اقدام در جهت آگاهسازی عمومی و بهبود فرهنگ مواجه شدن با طبیعت ، اقدام کنیم.
وی در پایان از مردم خواست هنگام حضور در طبیعت ، کیسه زباله ای همراه خود آورده و زباله های خود را در کیسه ریخته و به محلی مناسب برای جمع آوری زباله انتقال دهند که کمتر شاهد رهاسازی آشغال در طبیعت باشیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه دوستداران طبیعت ضمن جمع آوری زباله ها اقدام به کاشت دانه های بلوط در منطقه "خهکلون نمودند.
فیلم : درود بر بلوط
 
 دانلود
 
گزارش تصویری
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار