دبیر ستاد اربعین کشور با بیان اینکه اربعین امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بود، گفت: تلاش دشمنان برای تفرقه‌افکنی در اربعین بی‌نتیجه ماند.
کد خبر: ۶۹۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 13 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر، شهریار حیدری ظهر امروز در همایش تجلیل از خادمین موکب‌های اربعین حسینی کرمانشاهی مستقر در ایران و عراق اظهار داشت : سال گذشته تلاش های زیادی برای بازگشایی مرز خسروی صورت گرفت اما به انتخابات ریاست جمهوری عراق برخورد کردیم و به دلیل تغییر در ساختار سیاسی عراق، این مهم صورت نگرفت.

وی افزود: اربعین امسال بهتر از سال های گذشته و با شکوه خاصی برگزار شد.

دبیر ستاد اربعین کشور با بیان اینکه دشمنان در سال‌های گذشته با تمرکز بر مسائل امنیتی قصد ضربه زدن به این همایش بزرگ را داشتند اما هرکاری که می‌کردند بازهم در سال های بعد مراسم اربعین باشکوه برگزار می‌شد،بیان کرد: امسال دشمنان با پشتوانه مالی عربستان و دیگر کشور های عربی بر روی مسئله فرهنگی کار کردند به این امید که با ایجاد اختلاف بین ایران و عراق به همایش بزرگ اربعین حسینی ضربه وارد کنند اما با کمک سیدالشهدا، حضور شما خادمین ایرانی و عراقی و روابط عمیق دو کشور این توطئه خنثی شد.

وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کرمانشاه، گفت: علمای بزرگی از راه کرمانشاه و مرز خسروی به کربلای معلی رفتند و بخاطر مهمان نوازی مردم کرمانشاه در این دیار ماندگار شدند.

حیدری نقش استان کرمانشاه در همایش بزرگ اربعین حسینی برجسته دانست و تصریح کرد: همه مردمی که از استان کرمانشاه به کربلا معلی رفته اند و از این استان به نیکی یاد می کنند و از مهمان نوازی مردم و وحدت شیعه اهل سنت و اهل حق سخن می‌گویند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار