مدیرکل امور اجتماعی استانداری:باید آموزش گروه‌های سنی نوجوان و جوان در زمینه مکمل های ورزشی در دستور کار قرار گیرد و این مکمل‌ها باید از زمان تولید تا مصرف مورد رصد مستمر قرار گیرد.
کد خبر: ۶۸۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 11 December 2018

مصرف مکمل های ورزشی غیر مجاز در باشگاه های قزوین به 70 درصد افزایش یافت.

به گزارش تابناک قزوین،مکمل های غیرمجاز به خصوص هورمون ها و پودرهایی که در باشگاه ها و به شکل غیر رسمی عرضه می شود علاوه بر عوارض جسمی، عوارض روانی خطرناکی همچون اضطراب و افسردگی گرفته تا روان پریشی را در پی دارند.

مریم بیدخام، مدیرکل امور اجتماعی استانداری در نشست کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان عنوان کرد: باید با موضوع غیرمجاز بودن مکمل های ورزشی برخورد قانونی صورت گیرد و نتایج آن منتشر شود

بیدخام تاکید کرد: باید آموزش گروه‌های سنی نوجوان و جوان در این زمینه در دستور کار قرار گیرد و مکمل‌های ورزشی باید از زمان تولید تا مصرف مورد رصد مستمر قرار گیرد.

وی در رابطه با مشکلات حوزه درمان سنتی نیز گفت: اعتماد مردم به طب سنتی در حال افزایش است و متولیان بهداشت باید نسبت به معرفی طبیبان سنتی مجاز اقدام کنند تا امکان سوء استفاده از بین رود.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری با اشاره به ماده ۱۴ قانون بهداشت کار در خصوص حمل کیسه‌های آرد و سیمان با وزن بالا هم بیان کرد: رعایت مسائل کاری از نظر سلامت هم باید در اولویت مسائل اجتماعی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار