طوفان زمستانی و بارش برف و بوران در جنوب آمریکا ضمن مختل کردن پرواز هواپیماها و قطعی گسترده برق اعلام شرایط اضطراری در چندین ایالت را موجب شد.
کد خبر: ۶۸۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 10 December 2018

طوفان زمستانی در جنوب آمریکا بیش از 300 هزار خانوار را بدون برق کرد.

به گزارش تابناک قزوین، ادامه طوفان سهمگین زمستانی در یکشنبه موجب بارش برف، بوران، باران منجمد و همچنین یخ بستن بخش وسیعی از جنوب آمریکا و قطع برق صد‌ها هزار خانوار شد.

 به نوشته روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» «روی کوپر» فرماندار ایالت کارولینای شمالی به ساکنان محلی به ویژه اهالی مستقر در کناره جاده و رانندگان توصیه کرده که مراقب جان خود باشند.

این در حالی است که فرمانداران و مقام‌های محلی چندین ایالت جنوبی قبل از عبور طوفان وضعیت اضطراری اعلام کرده‌اند. مقام‌های آمریکایی همچنین به ساکنان مناطق  در زمینه به همراه داشتن لوازم اضطراری هشدار داده‌اند. شهردار ایالت ویرجینیا نیز از اهالی منطقه خواسته تا تمامی اقدام‌های احتیاطی برای محافظت از طوفان سهمگین زمستانی را لحاظ کنند.

 به نوشته این روزنامه، بارش باران‌های سهمگین در دیگر نقاط جنوب آمریکا و بروز سیل در نواحی ساحلی پیش بینی شده

است.

طوفان زمستانی در جنوب آمریکا بیش از 300 هزار خانوار را بدون برق کرد.

 بر اساس این گزارش، بیش از 300 هزار مورد قطعی برق در سراسر جنوب آمریکا گزارش شده به طوری‌که در کارولینای شمالی حدود 180 هزار قطعی برق، در کارولینای جنوبی بیش از 82 هزار مورد و در سراسر ایالت تنسی، آلاباما و می‌سی‌سی‌پی  نیز حدود 75 هزار قطعی برق گزارش شده است.

 فرودگاه بین‌المللی «شارلوت داگلاس» ، ششمین فرودگاه پرتردد آمریکا نیز اعلام کرده که خطوط هوایی پرواز خود را از شنبه کاهش داده و بیش از 1000 پرواز نیز در یکشنبه لغو شد.

به گزارش اداره هواشناسی، این وضعیت جوی که از اواخر روز شنبه شروع شد تا دوشنبه طول می‌کشد و بر اساس آخرین پیش‌بینی‌ها شمال غربی ایالت‌ کارولینای شمالی و جنوب ویرجینیا بارش سنگین‌ترین برف را شاهد خواهند بود.

منبع:فارس

برچسب ها: طوفان ، باران ، آمریکا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار