حمیده زرآبادی،نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس :
برخی مشکلات در راستای حفظ و جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌های تولیدی قزوین ملی است و مسؤولین استانی نمی‌توانند برای رفع آن اقدامی انجام دهند ولی مشکلات واحدهای تولیدی قزوین، درون استانی است.
کد خبر: ۶۸۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 09 December 2018

مشکل واحدهای تولیدی قزوین بیشتر در مسائل مالیاتی، بیمه، تسهیلات بانکی، تخصیص کالا و تهیه مواد اولیه است.

به گزارش تابناک قزوین، سیده حمیده زرآبادی عنوان کرد: مشکلات مختلفی در سطح ملی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها ثبات قوانین در حوزه اقتصادی و صنعت است که رفع آن باید توسط مسؤولین کشوری صورت گیرد.

این مسؤول اظهار کرد: برخی مشکلاتی که در راستای حفظ و جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌های تولیدی قزوین وجود دارد ملی بوده و مسؤولین استانی نمی‌توانند برای رفع آن اقدامی انجام دهند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ولی برخی مشکلات واحدهای تولیدی استانی است که مسؤولین می‌توانند با ایجاد ساختارهای منظمی مشکلات را برطرف کنند.

این مسؤول ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین تشکیل‌شده است تا مشکلات واحدهای تولیدی بررسی شده و در جهت رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی استان قزوین بیشتر در مسائل تسهیلات بانکی،مالیاتی، تخصیص کالا، بیمه، و تهیه مواد اولیه مشکل‌دارند که این مشکلات درون استانی است و با هماهنگی مسؤولین دستگاه‌های اجرایی قابل برطرف شدن است.

زرآبادی تصریح کرد: مسؤولین استان قزوین باید در رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تسهیل در روند فعالیت آن‌ها، با یکدیگر هماهنگی بیشتری داشته  باشند و کمک کنند تا موانع موجود در تولید سریع‌تر برطرف گردد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از بخش‌هایی که مسؤولین استانی می‌توانند نقش بسزایی درآن ایفاکنند؛ رفع ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استان به‌منظور کمک به تسریع فرآیندهای واحدهای تولیدی از است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با تقویت هماهنگی‌ها بین مسؤولین دستگاه‌های اجرایی می‌توان موانع تولید را از پیش روی تولیدکنندگان برداشت تا چرخ آن‌ها بهتر بچرخد.

 زرآبادی بیان کرد: اکنون برخی از واحدهای تولیدی استان قزوین در حال فعالیت هستند ولی واحدهایی که از گذشته دارای مشکلاتی بودند و امروز هم با توجه به مشکلات موجود در کشور با معضلات جدی‌تری مواجهشده اند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود در تحریم‌ها، روابط بانکی و ارتباط ایران با کشورهای دیگر، فشارهای بی‌سابقه بر ایران واردشده که شرایط تولید را سخت‌تر کرده است.

حمیده زرآبادی اظهار کرد: از واحدهای تولیدی به‌صورت مستمر بازدید دارم، برخی واحدهای استان قزوین همانند گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند و حتی برنامه‌های توسعه هم دارند.

زرآبادی اظهار داشت: برخی واحدها ازنظر نقدینگی و سرمایه در گردش دچار مشکل هستند.

این مسؤول تشریح کرد: برخی از واحدهای تولیدی به دلیل تحریم‌ها در تهیه مواد اولیه از خارج با معضلات جدی مواجه شدند ولی تعدادی که تأمین مواد آن‌ها داخلی بوده کمتر تحت تأثیر مشکلات قرار گرفتند.

زرآبادی افزود: همچنین برخی مسؤولین واحدها که مدیریت قوی‌تری داشتند بهتر توانستند با مشکلات موجود کنار بیایند ولی تعدادی که وابسته بودند تحریم‌ها بر روی آن‌ها تأثیر گذاشته است.

برچسب ها: نماینده ، آبیک ، مجلس ، تولید ، صنعت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار