حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی:
در ستاد اقتصاد مقاومتی، اهداف فراجناحی است و سیاسی‌کاری جایگاهی ندارد، نخواهیم گذاشت نگاه‌های سیاسی این ستاد را از اهداف اصلی خود که رفع موانع و مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری، اقتصاد ، تولید و صنعت است دور کند.
کد خبر: ۶۸۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 05 December 2018

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین، در حاشیه بازدید اعضاء ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری قزوین از 3 واحد تولیدی در شهر محمدیه؛ در ستاد اقتصاد مقاومتی، اهداف فراجناحی است و سیاسی‌کاری جایگاهی ندارد، نخواهیم گذاشت نگاه‌های سیاسی این ستاد را از اهداف اصلی خود که رفع موانع و مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری، اقتصاد ، تولید و صنعت است دور کند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی، رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در حاشیه بازدید از 3 واحد تولیدی در شهر محمدیه بیان کرد: همه تلاش‌های ما برای ایجاد امنیت در حوزه‌های مختلف کشور است و یکی از عوامل مهم ایجاد امنیت اعم از اقتصادی، اجتماعی، روانی و شغلی گردش چرخ اقتصاد و صنعت در کشور است، اگر ما بخواهیم جرائم و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند باید به دنبال رونق اقتصادی باشیم.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری قزوین بابیان اینکه امروز دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده است، تأکید کرد: باور داریم که بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل فشارها و تحریم‌های دشمنان است اما با بررسی‌ها و بازدیدهایی که داشته‌ایم به این نتیجه می‌رسیم که بخش زیادی از مشکلات اقتصادی، موانع تولید و صنعت با وحدت و همدلی مسئولان قابل گره‌گشایی است و یکی از اهداف اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی همین است که با بهره‌گیری از توان داخلی بتوانیم در مقابل فشارهای دشمنان ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان مستمر مشکلات حوزه صنعت و تولید را در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی پیگیری می‌کند و در این خصوص اهتمام ویژه‌ای دارد و امیدواریم بخش عمده‌ای از موانع و مشکلات صنعت استان در این ستاد حل ‌و فصل شود. مقام ارشد قضایی استان اظهار کرد: دادگستری استان به دنبال حمایت قضایی از بخش صنعت است و این موضوع طی بخشنامه‌ای به همه حوزه‌های قضایی استان ابلاغ‌شده است که به‌ هیچ‌وجه احکام قضایی موجب تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی نشود. وی تشریح کرد: به‌محض تشکیل پرونده در تمام حوزه‌های قضایی استان در خصوص مراکز تولیدی و صنعتی مراتب به حوزه ریاست و دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام می‌شود و قبل از ارجاع پرونده‌های مذکور به محاکم، در راستای حل‌وفصل از طریق سازش و یا داوری تلاش‌های لازم صورت می‌پذیرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی افزود: پرونده‌های تشکیل‌شده در این حوزه به منظور تسریع در رسیدگی و رسیدگی تخصصی در شعبات ویژه و توسط قضات مجرب مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که در کم‌ترین زمان مشکلات بخش صنعت حل شده و خللی در چرخه تولید ایجاد نشود. رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در پایان خاطرنشان کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی سیاسی‌کاری جایگاهی ندارد و اهداف فراجناحی است، نخواهیم گذاشت نگاه‌های سیاسی این ستاد را از اهداف اصلی رفع موانع و مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری ، اقتصاد، صنعت و تولید است دور کند. در این بازدید رئیس‌کل دادگستری استان قزوین، معاونین قضایی رئیس‌کل دادگستری،دادستان مرکز استان، بازرس کل استان، معاون اقتصادی استاندار، ، رئیس دادگستری شهرستان البرز، شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه و رئیس دادگستری و دادستان محمدیه حضور داشتند که از 3 شرکت : هفت الماس،کشت و صنعت شریف‌آباد و شرکت پل فیلم در بخش محمدیه بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار