در گفتگو با تابناک قزوین مطرح شد،
سردبیر ماهنامه پیک توانا گفت: قانون جامع حمایت از حقوق معلولان سال 83 تصویب شد و تا سال 90 اجرایی نشد همچنین از سال 90 تا 94 به نام بازنگری قانون و از 94 تا 96 به بهانه تصویب احتمالی مجلس این افراد را به بازی گرفته و روانه کردند.
کد خبر: ۶۸۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 03 December 2018

کفش آهنی بپوش

رویا بابایی سردبیر ماهنامه پیک توانا استان قزوین در گفتگو با تابناک قزوین اظهار کرد: یازده سال است که ماهنامه پیک توانا با مدیر مسئولی آقای هادی پور و سردبیری بنهده فعال است و بین 8 تا 10 هزار تیراژ دارد همچنین باید تاکید کرد که پیک توانا تنها مجله تخصصی کشور در خصوص معلولان است که با هدف اطلاع رسانی و آشنا کردن معلولین با حقوق خودشان منتشر می شود.

وی افزود: پیک توانا در صدد است تا بتواند نگرش جامعه را به این قشر آسیب پذیر تغغیر دهد تا این افراد به آسانی در کنار افراد عادی در جامعه تردد و زندگی کنند.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: قانون جامع حمایت از حقوق معلولان سال 83 تصویب شد و تا سال 90 اجرایی نشد همچنین از سال 90 تا 94 به نام بازنگری قانون و از 94 تا 96 به بهانه تصویب احتمالی مجلس این افراد را به بازی گرفته و روانه کردند.

به گفته او،امسال سازمان برنامه و بودجه با عدم تخصیص بودجه اجرایی،برای دویدن های چند سال آِینده معلولان را آماده می کنند.

سردبیر ماهنامه پیک توانا استان قزوین تاکید کرد: باید در امور فرهنگی و شهری به این افراد توجه بیشتری شود زیرا آن ها بیشتر از مردم عادی به آرامش و رفاه اجتماعی نیازمند هستند و این موضوع حمایت همه دستگاه های دولتی و فرهنگ غنی مردم را می طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار