مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب با تاکید بر لزوم الگوگیری نمایندگان مجلس از شهید مدرس، گفت: امضای شهید مدرس در طول نمایندگی وی، در پای هیچ قرارداد ننگینی دیده نشد.
کد خبر: ۶۸۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 02 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس  حجت‌الاسلام روح‌الله کرمی‌نیا صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت‌الله سید حسن مدرس با تمسک به آیه 169 سوره مبارکه آل عمران «هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏‌اند مرده مپندار بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌‏شوند»، اظهار داشت: اخلاص شهید مدرس و مقاومت در برابر استبداد پهلوی برای احقاق حقوق ملت موجب ماندگاری او در صفحات تاریخ است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه روحیه استبدادستیزی شهید مدرس مانع غارت بیش از حد ثروت‌های ملی و هتک‌حرمت مواریث دینی شد، گفت: شهید مدرس الگویی برای نمایندگان مجلس در طول تاریخ است.

وی گفت: نمایندگان مجلس توسط مردم مسلمان و انقلابی انتخاب شده‌اند، لذا باید در دفاع از کیان اسلام و حقوق مردم و دوری از سلطه بیگانگان جدیت داشته باشند.

کرمی‌نیا با بیان این که شهید مدرس را مردی کوشا که در خلال تحصیل به دنبال کسب روزی حلال با درآمد کارگری بود، افزود: رفتار شهید مدرس در عین حالی که برای الگو قراردادن مسؤولان و نمایندگان توصیه باید برای طلاب عبرت‌آموز باشد.

وی تصریح کرد: استکبارستیزی شهید مدرس و در ادامه مبارزات انقلابیون و در رأس آن‌ها حضرت امام(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

این مسؤول با اشاره به سخنان این شهید «دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست»، ادامه داد: نمایندگان مجلس توسط مردم مسلمان و انقلابی انتخاب شده، لذا باید در دفاع از کیان اسلام و حقوق مردم و دوری از سلطه بیگانگان جدیت داشته باشند.

وی در ادامه به گفته دیگری از شهید مدرس مبنی بر اینکه «خداوند 2 چیز را به من نداد یکی ترس و دیگری طمع، هرکس با مصالح ملی و امور مذهبی همراه باشد من هم با او همراهم» اشاره و بیان کرد: در طول عمر نمایندگی شهید مدرس امضای وی در پای هیچ قرارداد ننگینی دیده نشد.

کرمی‌نیا با بیان جمله به یادماندنی شهید مدرس را در مجلس شورای اسلامی «اکنون که قرار است از بین برویم، چرا با دست خود سند نابودی خود را امضاء کنیم»، گفت: اگر نمایندگان مجلس خود را وامدار اسلام و انقلاب اسلامی می‌دانند نباید سندهای استعماری را بر مردم تحمیل کنند.

وی در پایان، تصریح کرد: مسؤولان اگر با روحیه استکبارستیزی و تبعیت از امام(ره) و همچنین مقام معظم رهبری قدم بردارند، بسیاری از مشکلات داخلی قابل حل است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار