در گفتگو با تابناک قزوین مطرح شد:
نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کشور ناشی از تحریم و سوء مدیریت است.
کد خبر: ۶۸۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 01 December 2018

به گزارش تابناک قزوین، روز مجلس در ایران، همزمان با سالروز کشته شدن آیت‌الله سید حسن مدرس است. وی در شب دهم آذر سال 1316 توسط عوامل رضاشاه کشته شد و 16 آذر ماه در تقویم جمهوری اسلامی، به نام روز مجلس خوانده می‌شود.

 شهید آیت الله سیدحسن مدرس، از بزرگ مردان تاریخ ایران زمین است. او که حدود هفده سال، از 1289 تا 1307 نماینده مجلس بود، هیچ گاه از راه انقلابی خویش پشیمان نشد و در طول این مدت، با جسارت و شجاعت شگفت انگیز به مبارزه با استبداد و استعمار پرداخت و سرانجام جان خود را نیز در این راه فدا کرد. انتخاب سال روز شهادت وی به عنوان روز مجلس از سوی مجلس شورای اسلامی، به ماندگاری نام و یاد او در خاطرها و شناخت هر چه بیشتر این عالم انقلابی کمک خواهد کرد.

قانون منع بکارگیری بازنشستگان در حمایت از ظرفیت و پتانسیل جوانان

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تابناک قزوین اظهار کرد: تمام مصوباتی که در مجلس توانسته به تصویب برسد جزء شاخص ترین عملکردهای هر نماینده مجلسی است ضمن اینکه برای من قانون منع بکارگیری بازنشستگان یکی از بهترین مصوبات تصویب شده ای بود که از ماه گذشته توانست اجرایی شود.

وی افزود: افرادی که شامل حال این قانون می شوند از سیستم دستگاه های اجرایی و دولتی خارج می شوند و به جای آنان از ظرفیت و پتانسیل جوانان هایی استفاده می شود ضمن اینکه، چون بنده در فراکسیون جوانان حضور دارم سعی می کنم نوع نگاه و عملکرد هایم در راستای حمایت از جوانان باشد.

مذاکره با امریکا به صلاح کشور نیست

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کشور ناشی از تحریم و سوء مدیریت است.

وی اظهار کرد: در برخی امور نگاه کارشناسی نداشتیم و سود بانکی را کم کردیم و مردم وادار شدند پول را ازبانکها خارج کنند و سکه و ارز و خودرو بخرند.

به گفته بابایی صالح، در حال حاضر مذاکره با امریکا به صلاح کشور نیست.

 

Image result for ‫زرآبادی قزوین‬‎

عملکردم کاملا شفاف است

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی،به مناسبت سالروز شهادت آیت‌اله سیدحسن مدرس در این باره به تابناک قزوین اظهار کرد: همه فعالیت های من در راستای احقاق حقوق مردم بوده است و مردم باید درباره من قضاوت کنند که کدام عملکرد من راستای احقاق حقوق آنان بوده است .

وی افزود: عملکرد من همیشه در مجلس واضح و روشن بوده است به طوری که حتی حاضرم عملکردم را برای مردم گزارش دهم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار