رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از راه اندازی بخش پیوند کلیه در بیمارستان ولایت خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه مهم تا پایان سال جاری اجرایی شود.
کد خبر: ۶۸۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 29 November 2018

بخش پیوند کلیه در بیمارستان ولایت قزوین راه اندازی می شودبه گزارش تابناک قزوین،منوچهر مهرام روز چهارشنبه در نشست مشترک با داریوش آرمان مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور که با موضوع راه اندازی بخش پیوند کلیه در بیمارستان ولایت برگزار شد، افزود: دانشگاه به سهم خود برای حل مشکلات بیماران کلیوی استان تلاش های زیادی داشته است و به طور حتم در ادامه نیز از طرح ها و برنامه های خیران و فعالان در این زمینه حمایت خواهد کرد.


مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری قزوین نیز در ادامه این نشست راه اندازی بخش پیوند کلیه را برای استان امری ضروری دانست و افزود: به حتم کار بزرگ خیران نیک اندیش در درگاه خداوند بزرگ اجری صد چندان خواهد داشت و برکات بزرگ آن در تاریخ این استان ماندگار خواهد بود.


صفر فضلی با بیان اینکه مجموعه استانداری قزوین تمام تلاش خود را برای راه اندازی بخش پیوند کلیه به کار خواهد بست از خیران خواست دولت را در کنار و همراه خود ببینند.


رئیس مرکز آموزشی درمانی ولایت نیز توسعه خدمات را از مهمترین برنامه های این مرکز عنوان کرد و گفت: راه اندازی بخش پیوند کلیه به همت انجمن حمایت از بیماران کلیوی و خیران بدون بودجه دولتی اقدام ارزشمندی است که به قطع نتیجه آن در آینده ای نزدیک مایه مسرت و خوش حالی همگان خواهد شد.


علی اکبر کرمی از آمادگی بیمارستان ولایت برای راه اندازی این بخش خبر داد و افزود: در این راستا فضایی مناسب برای عمل پیوند کلیه در اختیار گذاشته خواهد شد تا با راه اندازی این بخش در هزینه های خانواده ها و دولت صرفه جویی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار