رئیس کمیته امداد اداره قزوین:
رئیس کمیته امداد اداره قزوین گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری 919 مددجوی تحت حمایت شهرستان قزوین به اردوهای فرهنگی اعزام شدند.
کد خبر: ۶۸۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 17 November 2018

919 مددجوی قزوینی به اردوهای فرهنگی اعزام شدندبه گزارش تابناک قزوین،علی اصغر کشاورز حسین آبادی روز شنبه با حضور در کارگاه آموزشی دختران در آستانه ازدواج و کارگاه آموزشی بهداشت سالمندان با تاکید بر ضرورت اقدامات فرهنگی بیان کرد: اگرچه نیاز اصلی مددجویان در نگاه نخست مادی است ولی نباید از موضوع مهم و اساسی فرهنگ غافل شویم.


وی ادامه داد: اقدامات فرهنگی بستری برای شروع سایر فعالیت ها است و ارتقای معیشت مددجویان بدون ارتقای فرهنگی آنها نتیجه در خور توجه و شایسته ای نخواهد داشت.


رییس کمیته امداد اداره قزوین افزود: یکی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی و آموزشی است که در این راستا طی شش ماهه نخست سال جاری 919 مددجوی تحت حمایت شهرستان قزوین به اردوهای فرهنگی اعزام شدند.


وی با اشاره به نیازهای مختلف فرهنگی مددجویان عنوان کرد: ارایه خدمات فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت و همچنین ارایه مشاوره های فرهنگی برای مددجویان با سنین مختلف و نیازهای متفاوت یکی دیگر از رویکردهای فرهنگی است.


کشاورز حسین آبادی با اشاره به کارگاه های آموزشی در حال برگزاری گفت: در کارگاه آموزشی دختران در آستانه ازدواج مباحثی در خصوص احکام، سبک زندگی اسلامی و اخلاق اسلامی،مشاوره ای آمادگی برای ازدواج و نحوه برخورد خانواده ها با مسایل و مشکلات روز و آسیب های اجتماعی ارائه می شود.


وی توضیح داد: در کارگاه آموزشی بهداشت سالمندان نیز دوره های آموزشی در خصوص بیماری های کبد چرب، بیماری های فشار خون، بیماری های کلیه و مجاری ادراری و تعاملات رفتاری و ارتباط اجتماعی سالمندان گذرانده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار