در گفت و گوی اختصاصی سرمربیان با تابناک مطرح شد؛
در هفته ششم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، عصر امروز در یک بازی حساس و نفسگیر دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و ذوب آهن اصفهان در شهر دهدشت به مصاف هم رفتند و سرانجام این تیم فرازبام خائیز بود که توانست با اقتدار تیم اصفهانی را گلباران کند.
کد خبر: ۶۸۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳ 16 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عصر امروز پنج شنبه 24 آبان ماه سال جاری در یک بازی بسیار مهم و حساس در حضور بی شمار تماشاگران دهدشتی دو تیم لیگ برتری فرازبام خائیز دهدشت و ذوب آهن اصفهان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور در سالن شهید باهنر شهر دهدشت به مصاف هم رفتند و در پایان بعد از 60 دقیقه جنگندگی بازیکنان هر دو تا تیم، سرانجام این تیم فرازبام خائیز دهدشت بود که توانست تیم اصفهانی ذوب آهن را با اقتدار کامل و با اختلاف بالای 8 گل شکست دهد و جایگاه خود را در جدول مسابقات ارتقا دهد.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: بازیکنان تیم ذوب آهن بازی قابل قبولی را ارایه نکردند و در مقابل تیم فرازبام خائیز در حملات بهتر عمل کرد و پیروز میدان شد و باید بابت این چنین تیم منسجمی به شهر دهدشت تبریک گفت.

کیوان صادقی ابراز داشت: بار فنی تیم ذوب آهن در این بازی بسیار پایین بود و بازیکنان نتوانستند خواسته های مربیان را در زمین اجرا کنند و به همین خاطر بسیار ضعیف نشان دادند و بازی را به حریف واگذار کردند.

وی افزود: بسیاری از بازیکنان تیم ذوب آهن جوان هستند و از آن جایی که جو سالن و بازی بر روی آنها اثر گذاشت در بیشتر دقایق بازی احساسی بازی کردند.

صادقی بیان داشت: لیست بازیکنان تیم ذوب آهن اصفهان بصورت کامل تکمیل نیست و 4 جای خالی در این تیم وجود دارد و نیاز است که پر شود، اما فدراسیون اجازه نمی دهد بازیکن بگیریم و این جای خالی را تکمیل کنیم و همین عامل بر روی کیفیت فنی تیم تآثیر بسزایی می گذارد.

وی با گلایه از قوانین فدراسیون هندبال عنوان کرد: گرفتن بازیکن در طول فصل یک امر طبیعی برای تیم هاست اما فدراسیون تا پایان نیم فصل اجازه گرفتن بازیکن را به هیچ تیمی نمی دهد که به نظر من چنین قانونی در هیچ جای دنیا وجود ندارد و در واقع ساختگی است.

صادقی در پایان صحبت های خود با اشاره به میزبانی دهدشت ابراز داشت: شرایط میزبانی در شهر دهدشت بسیار عالی بود.

در ادامه، سرمربی خوش اخلاق فرازبام خائیز دهدشت در خصوص بازی امروز اظهار داشت: بازیکنان تیم فرازبام خائیز در بازی امروز سنگ تمام گذاشتند و باتمام توان بازی کردند و بازی بسیار خوبی نیز به نمایش گذاشتند.

وی افزود: خوشحالیم که توانستیم در یک بازی دیگر پیروز میدان باشیم، امیدوارم که چنین روندی را در بازی های آینده نیز حفظ کنیم.

ناصر سلیمی در مورد بارفنی تیم فرازبام خائیز دهدشت ابراز داشت: بار فنی تیم در این بازی بسیار خوب بود و من نیز راضی هستم، اما هنوز جای کار داریم و باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

وی در مورد تماشاگران عنوان کرد: تماشاگران دهدشتی در سطح کشور واقعآ بی نظیر هستند.

سلیمی در پایان صحبت های خود گفت: با این پیروزی در جایگاه سوم جدول قرار گرفتیم و از حالا به بعد برای دیدار با تیم زاگرس اسلام آباد تمرکز می کنیم، امیدوارم که با انجام یک بازی خوب با این تیم پیروز میدان باشیم.

در پایان گفتنی است، تیم فرازبام خائیز دهدشت در پایان هفته ششم لیگ برتر هندبال با انجام 5 بازی و کسب 4 برد و یک باخت و با 8 امتیاز مقتدرانه در جایگاه سوم جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفته است.

 

گزارش و تنظیم خبر: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار