کد خبر: ۶۸۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱ 15 November 2018
شهردار یاسوج از فعالیت سه شیفت تیم های عملیاتی شهرداری یاسوج با هدف پوشش خدماتی به نقاط مختلف شهری در بارش های چند روز اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم افزود: در حال حاضر اقدام عملی دستگاه های مختلف و پای کار آمدن تجهیزات و نیروی انسانی برای پوشش خدمات رسانی به نقاط مختلف شهرهای استان و به ویژه شهر یاسوج ضروری است.

مقدم با بیان اینکه از لحظه شروع بارش ها تیم حوادث شهرداری یاسوج با تمام توان، ظرفیت های انسانی و تجهیزاتی فعالیت خدمات رسانی خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش عمده ای از زیرساخت های شهری یاسوج از گذشته خاکی بوده و عدم کشش ظرفیتی کانال های انتقال آب و توپوگرافی شهری نیز آبگرفتگی در نقاط مختلف را رقم می زند، سختی تردد در محلاتی مانند شرف آباد، اکبر آباد و قرنی را شاهدیم و با توجه به شدت بارش ها، حجم آب به حدی می رسد که کانال ها ظرفیت انتقال این حجم از آب را ندارند.

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه تا عصر امروز قریب به ۸۰ میلیمتر باران در شهر یاسوج به ثبت رسیده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه باران های اخیر مشکلات تردد در مناطق درون شهری را به شکل محسوس تر نسبت به مناطق برون شهری ایجاد می کند، ضرورت دارد که دستگاه هایی که امکانات و تجهیزات دارند به مدیریت شهری کمک کرده و این در حالی است که شهرداری تمام توان و امکانات خود را پای کار گذاشته است.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه پوشش همزمان تمام نقاط شهری توسط تجهیزات شهرداری امکان پذیر نیست، امید است همکاری دستگاه های مختلف در پوشش خدماتی و عملیاتی برای مدیریت بارندگی های اخیر را داشته باشیم.

مقدم با تاکید بر اینکه قبل از بارندگی گذشته لایروبی، بازسازی مسیر و ترمیم پل ها و جداول انجام گرفت، ابراز داشت: جداول توان پوشش حجم بارندگی های اخیر را ندارد و نیروهای ما به شکل تمام وقت و سه شیفت پای کارند.

شهردار یاسوج با بیان اینکه در چندین نقطه شهر نیز مشکلاتی وجود دارد، اظهار کرد: انتظار است که تیم مدیریت بحران نیز همکاری مطلوبی را عملیاتی کند که طی ارتباط با مدیرکل بحران استانداری مقرر شد که در اسرع وقت پیگیری برای بکارگیری تجهیزات دستگاه ها انجام شود.

شهردار یاسوج گفت: ضعف در طراحی جداول به عنوان مشکلی از گذشته باعث ورود آب به معابر و منازل می شود و امکان تردد عابر و گاها خودروها را سخت می کند و این موضوع می طلبد که فراخوان دستگاه ها برای همکاری با شهرداری در راستای مناسب سازی تردد در معابر و مدیریت بارندگی ها انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار