عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت:در زلزله‌ای که در سال گذشته در استان رخ داد، سرعت عمل کمیته امداد بیش از سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها بود.
کد خبر: ۶۷۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ 10 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از گیلانغرب، «فرهاد تجری» اظهار داشت: در زلزله‌ای که در سال گذشته در استان رخ داد، سرعت عمل کمیته امداد بیش از سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها بود.

تجری افزود: اقدام خوبی که مسئولان پیش از تورم و گرانی توانستند انجام دهند، انجام بیشتر اقدامات عمرانی و زیر ساختی در مناطق زلزله زده بود، این تورم و گرانی که در حال حاضر در کشور و استان حاکم شده به قشر ضعیف مناطق زلزله‌زده فشار بیشتری وارد کرده است.

این مسئول با اشاره به رشادت‌های مردم شهرستان گیلانغرب در طول 8 سال دفاع مقدس که به دومین شهر مقاوم کشور معروف شده است،گفت: در زلزله سال گذشته پس از سرپل ذهاب، شهرستان گیلانغرب بالاترین آسیب را دید اما متاسفانه در بحث بازسازی مورد کم لطفی قرار گرفت.

تجری ضمن تشکر از کمکهای مردمی تاکید کرد: تلاشهای کمیته امداد در شهرستان گیلانغرب ستودنی است و ما امروز حاصل زحمات آنها را در افتتاح واحدهای تخریبی می بینیم که با توجه به افزایش قیمت‌ها توانستند کار ساخت و ساز را به اتمام برساند.

نماینده شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، با توجه به تورم و افزایش قیمت در کلیه اجناس خواستار تدابیر خاص برای افزایش تسهیلات و کمک‌های بلاعوض در مناطق زلزله زده شد و افزود: اعتبار 10 میلیون تومانی که سال گذشته برای این مناطق در نظر گرفته شد، با این تورم و افزایش قیمت امروز دیگر جوابگوی ادامه کار نیست.

این مسئول در بحث انتخاب گیلانغرب به عنوان یک شهرستان مرزی گفت: دوره قبل در مجلس این موضوع را عنوان کردم و تاثیرات آن در حقوق معلمان و کارمندان نمایان شد؛ امیدوارم در آینده نزدیک، شاهد تاثیرات آن بر زندگی سایر اقشار هم باشیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار