در راستای برگزاری کنگره شهدا؛
«رسم پروانگی» هم‌زمان با برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین در حال برگزاری است.
کد خبر: ۶۷۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 10 November 2018

نمایشگاه رسم پروانگی در ۴۰ غرفه میزبان شهروندان قزوینی استنمایشگاه رزمی ـ فرهنگی «رسم پروانگی» هم‌زمان با برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین در حال فعالیت است؛ این نمایشگاه از دهم آبان‌ماه فعالیت خود را آغاز و تا دهم آذرماه نیز ادامه خواهد داشت.


این نمایشگاه در ۴۰ غرفه با مشارکت سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین بخش‌های مختلفی از دوران دفاع مقدس، نمایشی از خرمشهر در دوران شروع جنگ، یادمان شهدای غواص، نقش و جایگاه استان قزوین در دوران دفاع مقدس، تئاتر خیابانی با محوریت دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهدای شاخص استان قزوین را در معرض دید عموم قرار داده است.


هدف از برپایی این نمایشگاه، به نمایش گذاشتن فرهنگ، ایثار و شهادت برای نسل امروز و آشنایی عموم جامعه با دستاوردهای عظیم ۴۰ سال انقلاب اسلامی است.


از جمله این دستاوردهای به نمایش گذاشته‌شده می‌توان به نمایش موشک «شهاب ۳» در محوطه نمایشگاه اشاره کرد که مورد استقبال عموم بازدیدکنندگان قرارگرفته است.


علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه رزمی و فرهنگی از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب در محل نمایشگاه بین‌المللی قزوین حاضرشده و از بخش‌های مختلف آن بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار