دادستان قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تشکل ها و انجمن های صنفی حمل و نقل ظرفیت خوبی برای شناسایی و حل مشکلات رانندگان دارند و باید ازاین توانمندی بخوبی استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۷۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 10 November 2018

انجمن های صنفی حمل و نقل ظرفیت خوبی برای حل مشکلات رانندگان دارند

به گزارش تابناک قزوین، مدیرعامل اتحادیه شرکت های حمل و نقل استان قزوین، رئیس انجمن صنفی شرکت مسافربری، دبیر کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان و مدیرعامل تاکسیرانی قزوین روز سه شنبه با دادستان عمومی و انقلاب قزوین دیدار و گفتگو کردند.

محمد قاسمی در این دیدار اظهار کرد: در عصر حاضر، شبکه حمل ونقل در هر جامعه ای کلید رونق اقتصادی است و اهمیت ویژه ای دارد و اگر مورد توجه قرار نگیرد هزینه های زیادی به جامعه تحمیل می شود.

وی اضافه کرد: توسعه بدون مشارکت شبکه حمل و نقل ممکن نمی شود و در این راستا حمایت دولت از این سیستم باید به صورت منطقی و مستمر صورت گیرد.

دادستان قزوین یادآورشد: استان قزوین با قرار گرفتن در کریدور حمل ونقلی شمال، جنوب، غرب و شرق موقعیت خاصی دارد و قزوین یکی از استان های تاثیر گذار در صنعت حمل و نقل کشور هم محسوب می شود به همین دلیل توجه ویژه به این شبکه ضروری است.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در ارائه خدمت به تشکلهای صنفی حمل و نقل باید تلاش بیشتری کنند تا رضایت فعالان این عرصه فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین اظهارداشت: با نظارت بیشتر بر کارها و شناسایی مشکلات می توانیم با کمک اعضا انجمن های صنفی بخشی از مطالبات و نیازهای رانندگان را پاسخگو باشیم و در تسهیل امور کمک کنیم.

وی اضافه کرد: بهره گیری از نظر کارشناسانه مسئولان تشکلهای صنفی حمل ونقل در بخش برون شهری و درون شهری کالا و مسافر برای حل مشکلات این گروه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

در ادامه علی اکبر سیارمه مدیرعامل اتحادیه شرکت های حمل و نقل استان قزوین گفت: ۹ درصد تولید ناخالص ملی در اختیار بخش حمل و نقل است لذا انتظار داریم مسئولان برای حل مشکلات فعالان این بخش توجه ویژه داشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی حمل و نقل استان قزوین افزود: این اتحادیه اولین تشکل حمل و نقلی و کارگری در کشور است که در استان قزوین به ثبت رسیده است و این ظرفیت می تواند در گره گشایی از مشکلات کمک موثری باشد.

همچنین علی عبداللهی رئیس انجمن صنفی شرکت مسافربری، سید رضا محمدی دبیر کانون انجمن‌های صنفیمحمد  رانندگان استان و محمد حسین ولایی مدیرعامل تاکسیرانی شهر قزوین در خصوص مسائل و مشکلات صنف مربوط به خود گزارش هایی ارائه کردند و خواستار همراهی مسئولان در حل آنها شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار