اخبار کوتاه ورزشی؛
بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری دو ملی پوش قزوینی در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا حریفان خود را شناختند.
کد خبر: ۶۷۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 06 November 2018

کاراته‌کاهای قزوینی حریفان خود را در رقابت های کاراته قهرمانی جهان شناختند/دعوت فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی امیدبه گزارش تابناک قزوین،بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری دو ملی پوش قزوینی در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا حریفان خود را شناختند.

در کومیته انفرادی بهمن عسگری در دسته منهای ۷۵ کیلوگرم در نخستین گام با "ویلیام انگم" از سوئد مبارزه می‌کند و در صورت برد با حریفی از چین رقابت می‌کند.

در کومیته تیمی هم علی اصغر آسیابری در ترکیب تیم ملی کشورمان در دور اول استراحت دارد و سپس با با برنده دیدار رومانی و ارمنستان مصاف خواهد داشت.

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا از امروز با حضور ۱۱۱۷ کاراته‌کا از ۱۴۰ کشور آغاز می‌شود.

دعوت فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی امید

سهند رضاپور از قزوین به همراه سایر ملی پوشان برای شرکت در دومین دوره مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا، زیر۲۰ سال به اردو فراخوانده شد.

اردوی تیم ملی از ۲۱ آبان ماه به مدت ۴ روز در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.

دومین دوره مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا د رحالی از نهم تا پانزدهم آذرماه به میزبانی ازبکستان برگزار می شود و تیم کشورمان در گروه الف با تیم های افغانستان و ترکمنستان هم گروه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار