سرپرست مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان قزوین:
سرپرست مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان قزوین میانگین پاسخگویی روزانه در واحد ۱۲۲ این شرکت را توسط اپراتورهای این مرکز به تعداد ۳۵۴ تماس اعلام کرد.
کد خبر: ۶۷۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 06 November 2018

454 تماس تلفنی روزانه با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین،مصطفی قاسمی، ثبت تماس و پیگیری در بخش آب این سامانه توسط اپراتورهای مربوطه را بصورت روزانه ۳۵۴ مورد عنوان کرد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ثبت و پیگیری و رسیدگی به حوادث اصلی و فرعی شبکه آب شهرستان قزوین را چهار هزار و ۳۶۳ مورد، تاکستان ۹۱۸، آبیک ۸۵۲، البرز  ۴۷۷ و بوئین زهرا ۲۳۳ مورد عنوان کرد.

وی بخش حوادث فاضلاب را در شهرستان قزوین یک هزار و ۲۲۶ مورد، شهرستان بوئین زهرا به تعداد ۸۶ مورد که شامل بای پس بو، شستشوی شبکه، شکستگی دریچه، شکستگی انشعاب، شکستگی خط، لقی دریچه، هم سطح سازی و بازسازی، مرئی سازی دریچه، گرفتگی انشعاب، گرفتکگی خط اصلی و فرعی عنوان کرد.

وی در پایان افزود: مشترکین آب و فاضلاب  می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد، سوال و یا اعلام آدرس خرابی و یا نشتی کنتور یا انشعاب، شکستگی های خطوط فرعی و اصلی و ... را به این مرکز اعلام کنند.

مرکز ارتباطات مردمی با شماره ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، به صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار