حجت الاسلام والمسلمین ال هاشم در راهپیمایی ۱۳ ابان تبربز:
حجت السلام والمسلمین ال هاشم نماینده ولی فقیه در استان ،امروز در راهپیمایی 13ابان گفت:نقش راهپیمایی 13ابان،تبدیل شعار مرگ بر امریکا به شعور ضد امریکایی است.
کد خبر: ۶۷۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 04 November 2018

نماینده ولی فقیه امروز در راهپیمایی ضد استکباری 13آبان در تبریز ،اظهار کرد:امروز ما در کل شهر های ایران اسلامی یکصدا و یکجا فریاد مرگ بر امریکا سر میدهیم.

وی افزود:13ابان، روزدانش اموز،روز دانشجو و روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند های استکبار جهانی است.

حجت الاسلام و المسلمسین ال هاشم تصریح کرد:پیوند زدن روز دانش آموز با روز ملی استکبار جهانی سبب پیشتازی جوان گرایی در عرصه امریکا ستیزی و استکبار ستیزی شده است .

وی در ادامه با اشاره به جنایات امریکا و استکبارکه از سوی رئیس جمهور این کشور، تا 13ابان شروع شده ،گفت: دو نوع جدید تحریم ها باعث شده است که شعار مرگ بر امریکا به شعور ضد امریکا، نه در ایران بلکه در سراسر جهان تبدیل شود.

وی افزود:شعار مرگ بر امریکا ،با کمک ملت ایران ،به رفتار های جهانی امریکا در کشور ایران باز میگردد که با فلسفه انقلاب اسلامی همنوازی دارد.

امام جمعه تبربز ابراز داشت:در بیان ریشه های شکل گیری این شعار ،میتوان به ماهیت سلطه ستیزی ،استکبار ستیزی و برائت از مشرکان و دشمن شناسی و بصیرت ملت ایران و سابقه امریکا در کودتای 28مرداد سال 32 و حمایت از رژیم پهلوی و تحریم های اقتصادی و...اشاره کرد .

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه :شعار مرگ بر امریکا از همان ابتدا مخالفانی داشته و دارد ،تصریح کرد:برخی از اعمال مخالفان، نشان میدهد که انان به بهانه های مختلف و با پشتوانه های اقتصادی که دارند، میخواهند ملت ایران در مقابل قدرت امریکا سر تعظیم فرود اورد و برای بازگرداندن امریکا به کشور از هیچ عملی دریغ نمیکنند.

آل هاشم بیان کرد:شعار مرگ بر امریکا ،بنا به دلایل عقلی و نقلی ،باید استمرار داشته باشد .
وی افزود:کینه توزی امریکا علیه کشور در قالب های مختلف جنگ رسانه ای ،اقتصادی،سیاسی و فرهنگی ادامه دارد .
امام جمعه تبریز تاکید کرد:امروزه نه تنها درایران ،بلکه درکل جهان برای کاهش نفرت عمومی از این کشور هزینه میکنند.
ال هاشم تاکیید کرد:حذف شعار مرگ بر امریکا ،با هدف دفاع از این کشور ،یعنی وادار کردن مردم به توبه در نگاه امریکاست.

وی افزود:امروز این شعار ،توسط ملت ایران فراگیر و جهانی شده و تا تغییر راهبرد ها و سیاست های غلط امریکا ادامه خواهد داشت.

آل هاشم در ادامه با خطاب قرار دادن دانش اموزان و دانشجویان ،تاکیید کرد:سه مورد را نباید فراموش کرد (فریب لبخند دشمن را نخوریم،روحیه مقاومت را تبلیغ کنیم و خود را در مقابل پیشرفت کشور مسئول دانسته و نوآور باشیم .)

وی در پایان گفت:این ملت همیشه پیروز است ،دشمنان بیایندو ببینند که امروز چگونه مردم قهرمان ایران ،با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری ،تجدید عهد میکنند.
((ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.))

نماینده ولی فقیه در استان افزود:دشمنان بدانند شعار این ملت و شعار جوانان ما ،همان شعار مرگ بر امریکا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار