مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری قزوین:
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری قزوین گفت: امروزه دشمنان به جنگ تمام عیار اقتصادی روی آورده اند و باید آمادگی لازم را برای مقابله با تهدیدات آن داشته باشیم.
کد خبر: ۶۷۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 04 November 2018

دشمنان به جنگ تمام عیار اقتصادی روی آورده اندبه گزارش تابناک قزوین،"محمد افشار "روز شنبه در همایش دفاع غیرعامل در جنگ اقتصادی که در استانداری قزوین برگزار شد افزود: امروزه دشمنان به ویژه آمریکا به اعمال حداکثر فشار با تمام ابزارها به غیر از جنگ و شیوه های نظامی روی آورده اند که ناشی از شکست در پروژه های نظامی، سیاسی و فرهنگی آنها است.

وی اظهار کرد: پیشرفت های دفاعی و نظامی کشور از جمله عواملی است که دشمنان را از جنگ نظامی علیه کشور بازداشته و آنها را به مولفه های دیگر از جمله جنگ اقتصادی کشانده است.

افشار گفت: با یک تحلیل می توان اذعان کرد جنگ اقتصادی آخرین رویکرد تهدیدی دشمنان است و باید با آمادگی کامل برای مقابله با آن اقدام کرد.

به گفته وی، استان قزوین امسال رتبه اول کشوری و در سال 92 و 93 رتبه برتر در حوزه پدافند غیر عامل را به دست آورد که باید از زحمات کارگروه های تخصصی پدافند غیرعامل استان در این زمینه قدردانی کرد.

در هفته پدافند غیرعامل سال جاری 155 عنوان برنامه شامل 20 همایش و 53 رزمایش با مشارکت دستگاه های اجرایی استان قزوین اجرایی می شود.هفته پدافند غیرعامل امسال از هشتم تا چهاردهم آبان ماه با شعار افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار