افتخاری که دالیچ به آن نرسید؛
یک سایت کُروات اظهار امیدواری کرد برانکو ایوانکوویچ با قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به اولین مربی کرواسی تبدیل شود که این عنوان را از آن خود می‌کند.
کد خبر: ۶۷۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 03 November 2018

گزارش سایت کُروات از حضور پرسپولیس و برانکو در فینال آسیا

به گزارش تابناک قزوین،تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۹:۳۰ امروز شنبه در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن به مصاف تیم کاشیما می رود.

سایت «واراژدین» در گزارشی به حضور پرسپولیس در فینال آسیا پرداخت و اظهار امیدواری کرد برانکو ایوانکوویچ به اولین مربی کرواسی تبدیل شود که عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود می کند.

این سایت که برگرفته از نام شهر زادگاه برانکو است، نوشت: «برانکو انتظار دارد در مسابقه رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسد و گام بلندی برای قهرمانی در این رقابتها بردارد تا اولین مربی کرواسی باشد که به این عنوان می رسد. پرسپولیس با هدایت برانکو در کاشیما به مصاف این تیم می رود و بازی برگشت ۱۰ نوامبر در تهران برگزار می شود. کاشیما در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی برابر سوان سامسونگ به نتیجه تساوی ۳ -۳ رسید تا با توجه به برد ۳ بر ۲ در بازی رفت به فینال برسد. پرسپولیس هم در مجموع با نتیجه ۲ بر ۱ السد قطر را شکست داد و راهی فینال شد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «برای پرسپولیس و برانکو و زلاتکو کرانچار این اولین فینال لیگ قهرمانان آسیا است. کاشیما هم اولین حضورش در فینال را تجربه می کند. پیش از برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو دالیچ از کرواسی که سرمربی تیم العین امارات بود در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت ولی برابر تیم چونبوک شکست خورد و به قهرمانی نرسید.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار