دادستان عمومی و انقلاب قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی در اولویت استان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۷۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 01 November 2018

صیانت از اراضی کشاورزی در قزوین جدی گرفته شود

به گزارش تابناک قزوین،محمد قاسمی روز چهارشنبه در دیدار فاطمه خمسه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین که در دفتر دادستان برگزار شد اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما این است تا با همکاری دستگاههای اجرایی از حقوق بیت المال و منابع طبیعی و اراضی کشاورزی که متعلق به نسل های آینده است صیانت کنیم.

وی افزود: دستگاه قضایی استان در زمینه صیانت از اراضی کشاورزی ارتباط نزدیک و خیلی خوبی با جهادکشاورزی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد : ما وظیفه داریم با همکاری و تعامل نزدیک مانع از گسترش ساخت ساز های غیر مجاز در اراضی کشاورزی شویم.

قاسمی پیشگیری قبل از توسعه ساخت و ساز را یکی از راههای جلو گیری از تخریب اراضی کشاورزی دانست و گفت : با همکار ی و تعامل باید قبل از اینکه افراد اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی کنند جلوگیری کرد تا مانع از تخریب اراضی کشاورزی شد.

وی اظهار داشت : از ظرقفیت های قانونی بصورت نظامند و ساماندهی شده در جهت جلو گیری از ساخت و ساز غیر مجاز باید استفاده کرد.

صیانت از منابع آب و خاک از اولویت های جهادکشاورزی است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین نیز گفت : وظیفه جهادکشاورزی صیانت از منابع آب و خاک با هدف تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی است.
فاطمه خمسه افزود: جهادکشاورزی در زمینه صیانت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی بیشترین تعامل. همکاری را با دستگاه قضایی دارد.

به گفته وی حفظ و صیانت از منابع طبیعی و اراضی کشاورزی تنها با همکاری کلیه دستگاههای اجرایی امکان پذیر است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه با اشاره به نقش آب و خاک در تولید محصولات کشاورزی خاطر نشان ساخت : نبایستی به بهانه بعضی طرح های شهری و تولیدی اراضی کشاورزی مرغوب و قابل کشت را از بین برد.

خمسه یاد آور شد : جهادکشاورزی بر اساس وظایف محوله قانونی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز که منجر به از بین رفتن اراضی کشاورزی شود مخالفت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار