رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کرمان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ملت ایران پاسخ ترامپ و استکبار و رجزخوانی آنها برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در 13 آبان می‌دهند.
کد خبر: ۶۷۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ 29 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، مهدی صدفی امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام اربعین حسینی و ایام دهه پایان ماه صفر اظهار داشت: یکی از اصول غیرقابل تغییر در نظام، اصل استکبارستیزی است که به عنوان یک فرهنگ در جامعه اسلامی بعد از پیروزی انقلاب نهادینه شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: امروزه شعار مرگ آمریکا و شعار مرگ بر استکبار و صهیونیست فقط یک شعار نیست بلکه یک فرهنگ است، فرهنگ مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی، استعمار و خودکامگی و در واقع 13 آبان نماد ایستادگی و مقاومت و فریاد حق‌طلبی در مقابل مستکبران و نظام‌های استکباری است.

وی عنوان کرد: ما در 13 آبان شاهد سه رخداد مهم هستیم که در طول تاریخ انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته است، اولین رخداد سالروز تبعید حرت امام راحل به ترکیه است که در سال 43 بعد از مختالف ایشان به لایحه ننگین کاپیتولاسیون انجام گرفت.

صدفی افزود: واقعه دوم سالروز کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در سال 57 در مقابل دانشگاه تهران بود زمانی که دانش‌آموزان به مبارزه با دنیای استکبار و ظلم و ستم آمریکا قبل از پیروی انقلاب و رژیم پهبلوی را داشتند که تعدادی به شهادت رسیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه واقعه سوم تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 13 صورت گرفت، گفت: هر کدام از این سه رخداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی واقع می‌شود و پیام هر سه مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی و مستکبران عالم  است که ریشه این مبارزات در فرهنگ قرآنی و عاشورای حسینی دارد.

صدفی ادامه داد: یکی از اهداف مهمی که برای بزرگداشت 13 آبان داریم تجلیل و تکریم از شهدای والامقام و شهدای انقلاب به ویژه شهدای دانش‌آموز و دانشجو است چراکه ما مرهون شهدا و همچنین تجلیل و تکریم از شخصیت والایی همچون حضرت امام است و تجلیل و تکریم ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: هدف دیگر تقویت روحیه استکبارستیزی در جامعه است، ملت ما چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن شاهد توطئه‌های بسیاری از استکبار بودند و امروزه هم شاهد هستیم و آگاهی‌بخشی به جامعه به ویژه به نسل جوان در راستای دشمن‌شناسی ضروریست و جوان ما امروز نیاز به شناخت حقایق قبل و بعد از انقلاب دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر آگاهی‌بخشی نسبت به توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا نسبت به نظام عنوان کرد: تبیین اندیشه‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف به ویژه در رابطه با ماهیت سلطه‌جویانه آمریکا در ارتباط با جبهه جهانی استکبار از اهداف گرامیداشت 13 ابان است که امروز آمریکا به‌عنوان بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

صدفی با باین اینکه بازخوانی جنایات آمریکا می‌تواند هم درس و هم عبرت باشد، عنوان داشت: تبیین جنایت‌های آمریکا در حال حاضر و آنچه نسبت به کشورهای مظلومی همچون یمن توسط ایادی خودش از جمله آل سعود و تکفیری‌ها و ... انجام می‌دهد، ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به اهمیت مبارزه با دنیای استکبار پرداخت و با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: مبارزه محدود و محصور به یک مقطع زمانی خاص نمی‌شود.

صدفی گفت: در مقطع کنونی در سال گذشته و سال جاری شاهد زیاده‌خواهی دنیای استکبار هستیم به‌طوری که از همه ظرفیت‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی اعم از تبلیغاتی، عملیات روانی، تحریم‌ها و توطئه‌ها استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی متعهد و انقلاب معتقد نسبت به نظام باعث شده که دشمن از توان نظامی خود نتواند استفاده کند و اینکه امروز رجزخوانی می‌کند که جمهوری اسلامی 40 سالگی خودش را نخواهد دید و وعده می‌دهند برای از بین بردن نظام، اینها عملیات روانی علیه نظام است.

صدفی با تأکید بر اینکه ملت ایران پاسخ ترامپ و استکبار را در 13 آبان می‌دهند، تصریح کرد: حرکت اربعین به نوعی پاسخ دنیای استکبار و دنیای بی‌عدالتی است و حرکت مردم در 13 آبان پیام‌های متعددی دارد که مقدمه‌ای برای یوم‌الله 22 بهمن خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: برنامه‌های گرامیداشت 13 آبان استان در بعد تبیینی به عهده مردم و سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌ها گذاشته شده است و در مدارس و دانشگاه‌ها و مساجد برگزار می‌شود.
صدفی گفت: راهیپمایی یوم‌الله 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ساعت 9 صبح از چهار راه توحید (ارگ سابق) آغاز می‌شود و به سمت میدان شورا و تجمع پایانی مقابل حسینیه ثارالله همراه با برنامه‌های متنوع برگزار و در پایان سخنرانی آیت‌الله خاتمی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، تریبون آزاد، برگزاری مراسم روشنگری، برنامه‌های کودکان و نوجوانان در کانون‌های پرورشی، برنامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی در مدارس، مسابقات فرهنگی و هنری و ... نیز از دیگر ویژه‌برنامه‌های 13 آبان در استان است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار