مدیرکل بهزیستی قزوین :
مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: تعهد تسهیلگری اشتغال این اداره کل در سال جاری 607 نفر بوده که تاکنون به 373 نفر ارائه شده است.
کد خبر: ۶۷۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 29 October 2018

ارائه تسهیلات اشتغال بهزیستی قزوین به 373 نفرعلیرضا وارثی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: یکی از شیوه های ارایه تسهیلات اشتغال به مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی از محل اعتبارات بند 'ب' تبصره 16 قانون بودجه سال جاری است.

وی افزود: امسال 72 میلیارد و 100میلیون ریال از این گونه تسهیلات به 86 تن از مددجویان تحت پوشش در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری قزوین ارایه شده است.

مدیرکل بهزیستی قزوین اضافه کرد: شغل های ایجاد شده از محل تسهیلات دریافتی در زمینه های کسب وکار خرد، دامداری، کشاورزی، صنعت، خدمات، صنایع دستی، فنی و حرفه ای بوده است.
وارثی ادامه داد: طی سال جاری همچنین از محل مانده قرض الحسنه سال 96 نیز به 49 نفر از مددجویان تسهیلات ارائه شده است.

وی، پرداخت مشوق بیمه سهم خویش فرمایی و کارفرمایی را نیز یکی از دیگر منابع تسهیلات عنوان کرد و گفت: این مشوق به صورت مستقل و بدون دریافت تسهیلات و بلاعوض به 83 نفر در سال جاری ارایه شده و به شکل تثبیتی نیز در اختیار 432 نفر بوده است.

مدیرکل بهزیستی قزوین با بیان اینکه این تسهیلات تا پایان سال متغیر و قابل افزایش است، بار دیگر یادآور شد: تعهدات تسهیلگری اشتغال قزوین در سال جاری برای مددجویان 607 نفر است که تاکنون برای 52 درصد آن محقق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار