در راستای برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان، پرچم‌های ویژه کنگره در گلزارهای شهدای سراسر استان برافراشته می‌شود.
کد خبر: ۶۷۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 27 October 2018

پرچم‌های کنگره در گلزارهای شهدا برافراشته می‌شودبه گزارش تابناک قزوین،غلامرضا حقایق‌پور، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جدید با آرمان‌های والا و ارزشمند آنان، از مهمترین وظایف مسوولان است.

وی گلزارهای شهدا را نماد مقاومت عنوان کرد و افزود: گلزارهای شهدا میراث ارزشمندی برای انقلاب اسلامی هستند که موجب ترویج و توسعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه می‌شوند.

حقایق‌پور گفت: یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان، حضور بر سر مزار آنها به عنوان بهترین یادگار و مظهر ایثار و فداکاری، و تجدید بیعت با آنان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین، افزود: در راستای برگزاری این کنگره ملی، تعویض پرچم‌های مزار شهدا و نصب پرچم ایران با شعار کنگره ملی ۳ هزار شهید، در سراسر استان در دستور کار قرار گرفته است.

اجلاسیه پایانی کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین از ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار