مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قزوین گفت: بیش از هزار و ۸۵۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت به زائران حسینی در مرزهای ایران و عراق مستقر هستند.
کد خبر: ۶۷۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 27 October 2018

بیش از 1850 دستگاه اتوبوس آماده به خدمت زائران حسینی

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس،محمدحسن ایرانخواه در این باره اظهار کرد: مسئولیت جابجایی زائران به عهده اتحادیه اتوبوس‌رانی شهرداری‌های کشور است که با همکاری و همراهی سازمان اتوبوس‌رانی‌ بین ۳۰ استان این مسئولیت تقسیم شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قزوین افزود: نزدیک به هزار و ۸۵۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند این در حالی است که هزار دستگاه اتوبوس در داخل کشور عراق زائران را از نقطه صفر مرزی به نجف اشرف منتقل خواهند کرد.

به گفته وی، تعداد ۸۵۰ دستگاه اتوبوس در داخل کشور ایران زائران را از شهر مهران تا نقطه صفر مرزی منتقل می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه پیش‌بینی میکنیم در طی این مدت ۲ میلیون سفر انجام خواهد شد، عنوان کرد: هنگام بازگشت زائران، اتوبوس‌ها در نقطه صفر مرزی آماده انتقال زائرین هستند.

ایرانخواه تصریح کرد: هنگام بازگشت، اتوبوس‌رانی‌ها زائرین را از نقطه صفر مرزی به چهار مکان، پایانه برکت، میدان شهدا، پارکینگ اربعین و پل زائر، زائران را منتقل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: زائران به‌هیچ‌عنوان بدون اخذ ویزا وارد مرز نشوند چرا که از عبور آن‌ها از مرز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قزوین در پایان تأکید کرد: به دلیل مسافت طولانی پیاده‌روی، حداقل ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتری، این مسافرت برای افراد کهن‌سال و ناتوان بسیار سخت خواهد بود و تنها کسانی که قادر به پیمودن این مسیر طولانی هستند قدم به این راه بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار