معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آمادگی ادارات شهرستانهای تابعه این اداره کل برای اجرای طرح راهداری زمستانی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 25 October 2018

استان قزوین آماده اجرای طرح زمستانی است

به گزارش تابناک قزوین،جواد حق لطفی روز پنجشنبه در نشست شورای راهداری استان اظهار کرد: طی برنامه ریزی های بعمل آمده از ابتدای سال جاری عملیات تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهداری این اداره کل در دستور کار قرارگرفت،

وی بیان کرد: تعمیر و تجهیز این ماشین آلات و آماده بکار نمودن آنها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد تا عوامل راهداری بتوانند بموقع برای بازگشایی و برف روبی راهها با توجه به اهمیت و تردد محورهای مواصلاتی استان اقدام کنند.

حق لطفی گفت: در طرح زمستانی سال جاری ۳۰۰ نفر ازپرسنل راهداری بصورت مستقیم حضور فعال و شبانه روزی دارند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین همزمان با آغاز زمستان با استفاده از ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در ۲۶ راهدارخانه استان مستقر شده اند و عملیات راهداری زمستانی را انجام می دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص میزان ماسه و نمک خریداری شده برای زمستان سال ۹۷ عنوان کرد: ماسه خریداری شده ۲۰ هزار تن و همچنین نمک خریداری شده ۱۰ هزار تن است که برای استفاده در فصل بارش و مواقع مورد نیاز در راهدارخانه های سطح استان ذخیره شده اند.

حق لطفی بیان کرد: امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم و ارتقاء سطح خدمات راهداری رضایتمندی هموطنان را در این زمینه فراهم کنیم.

این نشست با حضور معاون راهداری، روسای ادارت شهرستانهای تابعه، نگهداری ابنیه راهها، نگهداری راهها و کارشناسان در محل راهدارخانه قسطین لار واقع در محور قزوین- الموت برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار