در راستای کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان قزوین؛
یادواره 240 شهید ارتش در راستای کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 24 October 2018

سومین یادواره ۲۴۰ شهید ارتش در قزوین ظهر امروز با حضور مسئولین استانی و لشکری در راستای کنگره بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان در سالن همایش ۲۹ فروردین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم بهنام پیری فرمانده ارشد آجا در قزوین و زنجان در این مراسم اظهار کرد: امنیت و اقتدار کشور به پاس خون و ایثارگری شهدا و خانواده‌هایشان است.

وی افزود: شهدا امروز همچنان عزتمندانه در جامعه یاد می‌شوند و این افتخاری است که نسیب خانواده‌هایشان شده چراکه فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب هدیه کردند.

هر شهید پرچمی برای استقلال این ملت است

پیری با بیان اینکه شهیدان مظهر تلاش و تداوم هستند تصریح کرد: هر شهید پرچمی برای استقلال این ملت است؛ ایران اسلامی از مرد و زن همه مدیون خون پاک شهدا هستند.

فرمانده ارشد آجا در قزوین و زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: با الگوگیری از رفتار و منش امام حسین(ع) هیچ گزندی به ما نمی‌رسد و مشکلات نیز به راحتی حل می‌شود.

وی در پایان  با بیان اینکه خانواده شهدا مایه صبر و استقامت هستند خاطرنشان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، خانواده شهید در اجتماع یک واژه پر افتخار و افتخار انگیز است؛ خانواده شهدا به ملت ایران آبرو و حیثیت دادند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار