دیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه خدمات این موکب عمومی و به تمام زائران اربعین ارائه می‌شود، گفت: خدمات درمانی رایگان یکی از خدماتی است که در این موکب به تمام زائران اربعین ارائه می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 24 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مسعود راستی، مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) امروز، ۲ آبان ماه گفت: کلیه خدمات موکب احمدبن موسی(ع) عمومی بوده و به تمام زائران و متقاضیان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه این خدمات هم به زائران پذیرش شده‌ای که در این موکب اسکان یافته‌اند و هم زائران عبوری ارائه می‌شوند، افزود: یکی از مهم‌ترین خدمات ما ارائه خدمات درمانی رایگان است که هر زائری می‌تواند به این بخش از موکب مراجعه کند.

راستی اظهار کرد: همچنین ما از تمام زائران و متقاضیان نیز پذیرایی صبحانه، ناهار و شام کرده و علاوه بر اینها اگر نیاز به راهنمایی و کمک داشته باشد، دریغ نمی‌کنیم.

مجید زارعی، مسئول کمیته فاوا موکب احمدبن موسی(ع) نیز از ارائه اینترنت رایگان به زائران اربعین در این موکب خبر داد و گفت: در حال تلاش هستیم تا بتوانیم کلیه زائران و خادمان موکب احمدبن موسی(ع) بتوانند از اینترنت رایگان در محوطه موکب استفاده کرده و بتوانند با خانواده های خود ارتباط برقرار کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر اینها با توجه به وسعت موکب احمدبن موسی(ع) به عنوان بزرگترین موکب استان فارس، یکسری امکانات صوتی و پیجر در بخش های مختلف این موکب به منظور رفاه حال زائران اربعین تعبیه شده اند تا بتوان به راحتی به زائران دسترسی پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار