سرود سه هزار نفری دانش آموزان قزوینی روز چهارشنبه با موضوع شهدا و به یاد سه هزار شهید استان در مراسمی با حضور مسئولان و مردم اجرا شد.
کد خبر: ۶۷۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 24 October 2018

سرود سه هزار نفری دانش آموزان قزوینی با موضوع شهدا اجرا شدبه گزارش تابناک قزوین،این برنامه از برنامه های ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان قزوین بود که در گلزار شهدا و در جوار آستان امامزاده حسین ابن علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد.


این همایش با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه 2 قزوین، سازمان بسیج دانش آموزی و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.


جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در این مراسم گفت: دانش آموزان سفیران خوبی برای معرفی شهدا به جامعه محسوب می شوند. 


عباس برزگر در خصوص این مراسم گفت: امروز سه هزار دانش آموز به یاد سه هزار شهید استان گردهم آمدند تا با تقدیم سرود به این عزیزان با آنان تجدید پیمان کنند و اعلام نمایند که راه این سرافرازان را ادامه خواهند داد.


برزگر بیان کرد: این تعداد دانش آموز از 8 مدرسه در این همایش حضور پیدا کردند.


وی با اشاره به اینکه کارها و برنامه های فرهنگی همچون این سرود سه هزار نفری می تواند در ترویج فرهنگ ایثار در جامعه موثر باشد، اظهار داشت: امروز با زبان هنر می توانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و همچنین از آن به عنوان ابزاری برای تقابل با جنگ نرم دشمن استفاده کنیم.


جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: امیدواریم با این گونه فرهنگ سازی ها بتوانیم در کنار آشنایی جامعه با اهداف کنگره سه هزار شهید استان در باشکوه برگزار کردن این برنامه بزرگ فرهنگی و معنوی بیش از پیش موفق باشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
چرا اصلا کسی مدرسه مارو آدم حساب نمیکنه؟ماهم دانش آموزای قزوینیم و دوست داریم تو اینجور مراسما شرکت کنیم لطفا یک مراسمی هم برای باقی مدرسه ها که در این مراسم شرکت ندادید بذارید مام دانش آموزیم و دل داریم دوازدهمم از دبیرستان اباالصالح
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار