مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری قزوین خبر داد:
مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری قزوین گفت: سال گذشته 52 موکب در استان برای ارایه خدمات مجوز دریافت کرده بودند که در سال جاری این رقم با 23 درصد رشد به 69 موکب افزایش یافت.
کد خبر: ۶۷۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 23 October 2018

افزایش تعداد موکب های اربعین حسینی در قزوینبه گزارش تابناک قزوین،محمد شفیعی روز سه شنبه در ستاد ساماندهی اربعین که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: این ستاد در استان قزوین 12 کمیته دارد و تاکنون طی برگزاری 2 جلسه نزدیک به 193 مصوبه داشته است.


وی افزود: تاکنون مجوز 69 موکب برای حضور در مراسم اربعین از استان صادر شده است که سه مورد آن در داخل کشور و در مسیر زائران به کربلا قرار دارد.


شفیعی تصریح کرد: تاکنون بیش از 16 هزار نفر در سامانه سماح برای اعزام به کربلا ثبت نام کرده اند و از این میان برای 14 هزار نفر روادید صادر شده است.


این مقام مسئول بیان کرد: تاکنون 105 خودروی باری برای ارسال اقلام مورد نیاز زایران اعزام شده است و نزدیک به 556 خادم نیز در این زمینه ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.


وی با اشاره به مرزهای تردد زائران حسینی یادآور شد: مرز مهران در این زمینه با استان قزوین ارتباط نزدیکی دارد و مرزهای دیگر نظیر چذابه و خسروی مربوط به استان‌های دیگر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار